Dit is lachen.

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Dit is lachen.

Berichtdoor swimmer » ma 19 aug 2019, 10:26

Een werkelijk brillante review van James Hoffman Afbeelding

https://youtu.be/u6gOu4_HxX8
Laatst gewijzigd door swimmer op ma 19 aug 2019, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14933
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Dit is lachen [emoji16][emoji38]

Berichtdoor fransg » ma 19 aug 2019, 13:36

Ik sta altijd verbaasd van de codes die men soms meestuurt. Ik ken al die emoji's niet dus moet doorgaans gissen naar de emotie die ermee wordt aanbeleefd ;-)
Schermafbeelding 2019-08-19 om 13.34.46.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor swimmer » ma 19 aug 2019, 15:07

Ik sta altijd verbaasd van de codes die men soms meestuurt. Ik ken al die emoji's niet dus moet doorgaans gissen naar de emotie die ermee wordt aanbeleefd ;-)

Schermafbeelding 2019-08-19 om 13.34.46.png

Hmja daar heb je het weer - altijd gezeik met dat Tapatalk ;)
Bedankt voor de tip - ik zal met voortaan niet meer vergrijpen aan al die gezichtjes en ander zooi ...

PS: Heb je het filmpje wél bekeken?
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor we tigers » ma 19 aug 2019, 15:39

Ik vond vooral dat t-shirt tof.
Die heb ik meteen besteld.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Gebruikersavatar
Powerreserve
Berichten: 171
Lid geworden op: za 08 jun 2019, 12:55

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor Powerreserve » ma 19 aug 2019, 17:13

Lachen & goed shirt idd


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14933
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor fransg » ma 19 aug 2019, 17:16

PS: Heb je het filmpje wél bekeken?
eerst nog niet, want als mensen met de Tapatalk een filmpje plaatsen ziet het er op hun systeem uit als 'embedded' maar ik zie gewoon alleen een ingekorte link en moet die dan aanklikken etc.

Nu wel bekeken, al volg ik die koffie guru's niet die voor hun volgers / sponsors min of meer verplicht zijn om om de X dagen iets 'opmerkelijks' te plaatsen en ook mensen die als een nieuwslezer zelf in beeld zitten te praten over van alles vind ik een beetje onzin omdat hetgeen ze in een hele video zeggen ook schriftelijk in een alinea van een blog had gekund.

En ik ben niet verbaasd dat een drankje dat geen espresso is, niet een topper is. Dat het met een beetje melk en/of een beetje suiker lekker kan zijn is al een grote meevaller, dat het over een bolletje roomijs ook heerlijk kan wezen is een mooi wonder maar verder 'don't push your luck' -- al die andere pogingen met hele rare nieuwe grappige originele trucs blijken 99% verloren moeite.

Ik loop dan natuurlijk helemaal achteraan als die 1% voorbijkomt en iedereen het eerder weet dan ik, nu ja daar kan ik dan wel mee leven.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1331
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor GuidovW » ma 19 aug 2019, 19:26

LOL, leuke reactie en grappig T-shirt idd. :lol:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Tekork
Berichten: 509
Lid geworden op: di 07 feb 2017, 22:21
Locatie: Emmeloord

Re: Dit is lachen.

Berichtdoor Tekork » ma 19 aug 2019, 19:49

Haha “Dit is geen smakelijke kleur”, nu kan hij fluiten naar zijn review centen. Ik mag wel graag naar hem luisteren. Straks eerst even de bonen in de magnetron
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron