Delter coffee press.

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Delter coffee press.

Berichtdoor bvds » di 03 sep 2019, 11:10

Ik heb de Delter een aantal weken in gebruik en ben tot de ontdekking gekomen dat ik er niet zo'n fan van ben.

Gezien de enthousiaste en positieve bevindingen van anderen zal het wel aan mij liggen.

Als iemand de mijne over wil nemen is hij of zij van harte welkom. Zie: https://www.koffiepraat.nl/forum/viewto ... 14&t=10275

Ik sta ook open voor een ruil tegen bijvoorbeeld een Chemex 3-kops.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
swimmer
Berichten: 298
Lid geworden op: do 12 feb 2009, 00:11
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Delter coffee press.

Berichtdoor swimmer » wo 04 sep 2019, 16:13

Ik heb de Delter een aantal weken in gebruik en ben tot de ontdekking gekomen dat ik er niet zo'n fan van ben.

Gezien de enthousiaste en positieve bevindingen van anderen zal het wel aan mij liggen.

Als je hem niet kwijt raakt kun je nog altijd een keer langs komen en dan kijken we of je er niet beter koffie uit kan krijgen ... Afbeelding


:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

bvds
Berichten: 2569
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Delter coffee press.

Berichtdoor bvds » wo 04 sep 2019, 18:56

Deal
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs


Terug naar “Filter, French press, Mokkapot etc.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron