Fisherman schreef:Voordat ik "ja, maar.." kan zeggen wil men mijn product niet meer omdat het vroeger veel beter was, en komt de fiscus de GS3 en mijn geliefde Commandante ophalen, tezamen met mijn racefiets en geliefde messenset.
Neen, ik sla over.
Haha heerlijk hoe je erop doorgaat. Lijkt wel improvisatie theater met het thema koffie. De lama's zijn er niets bij
Maar je hebt mijn ogen geopend. Ik heb zojuist mijn vriendin verteld dat dat van de Niche een grapje was, omdat ik anders, net als in jouw verhaal, zo eindig... En wij dat samen toch niet moeten willen, toch?
En wij samen, om dat te voorkomen, in het hoger segment moeten inzetten. Dat om haar en haar vriendinnen en uiteindelijk mijzelf gelukkig te houden. Zonder verlies van mijn denkbeeldige racefiets, messenset en hun tietgladde huid. Ik toch echt minstens een Mythos met een EK43 nodig heb die ondersteund wordt door een Londinium waarbij ik dagelijks gemasseerd wordt door de plaatselijke fysiotherapeutE voor het overhalen van de lever.
Maar ook dat haar vriendinnen Cynthia en Ann het eigenlijk niet echt nodig hebben. Dat zij zachtjes, zonder "te roddelen", moet toegeven dat zelfs de koffie bij hen niet voor verbetering zal zorgen. En dat ik voor hen wel stiekem DE zal gebruiken, waardoor de werkdruk licht afneemt en ik met die kracht de vuilnis buiten kan blijven zetten.
Ik ben bang dat weinig mij bang maakt om deze hobby te kunnen doen/uitbreiden. Zelfs de Chinezen en de fiscus niet. Die gedachte is best beangstigend