Koffiedik scrub

Leuk natuurlijk, die koffie, maar er zijn meer dingen die je zoal bezighouden. Deel ze hier!
Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor GuidovW » di 10 sep 2019, 22:00

En ik maar denken dat ik jullie mannenleven vereenvoudig met deze geniale tip :mrgreen:
Laat ik zelf maar ophouden met scrubben dan kweek ik tenminste een olifantenhuid om me in dit forum staande te houden :lol:

Hmm, mijn vrouw keek me met zo’n blik aan van ‘nu weet ik zeker dat je niet goed wijs bent’, toen ik de koffiescrub aan haar voorstelde... :idea:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor Keyser » di 10 sep 2019, 22:50

haha die Guido. We hebben het smeermiddel tussen onze vrouwen en onze hobby dus nog niet gevonden

Gebruikersavatar
DancingSun
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 18 aug 2019, 22:09

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor DancingSun » wo 11 sep 2019, 08:48


Hmm, mijn vrouw keek me met zo’n blik aan van ‘nu weet ik zeker dat je niet goed wijs bent’, toen ik de koffiescrub aan haar voorstelde... :idea:

Dat is me toch ook wat... ik zal er eens diep over gaan nadenken wat dit dan over míj zegt :?
I''m not responsible for anything I say or do before my morning Coffee

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor Fisherman » wo 11 sep 2019, 09:06

Afbeelding haha die Guido. We hebben het smeermiddel tussen onze vrouwen en onze hobby dus nog niet gevonden Afbeelding
Ik blijf bij het bewezen concept van emotionele chantage, welke dik besmeerd wordt uitgestreken over een nog nader te noemen tijdsbestek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor GuidovW » wo 11 sep 2019, 17:22


Hmm, mijn vrouw keek me met zo’n blik aan van ‘nu weet ik zeker dat je niet goed wijs bent’, toen ik de koffiescrub aan haar voorstelde... :idea:

Dat is me toch ook wat... ik zal er eens diep over gaan nadenken wat dit dan over míj zegt :?

Ha, ha, dat zegt vast meer over haar dan over jou. :D
Gr, Guido



La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
Frup
Berichten: 535
Lid geworden op: ma 24 jul 2017, 09:49
Locatie: Joure

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor Frup » wo 11 sep 2019, 22:18

Overigens werkt het ook om je handen na het klussen te reinigen. Bijv. als je smeer aan je handen hebt.
In dat geval neem ik wat koffieprut met een paar druppels afwasmiddel.
Een soort multi-reiniger dus.
La Marzocco Linea Mini / Niche Zero
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor bobbee » wo 11 sep 2019, 22:26

Overigens werkt het ook om je handen na het klussen te reinigen. Bijv. als je smeer aan je handen hebt.
In dat geval neem ik wat koffieprut met een paar druppels afwasmiddel.
Een soort multi-reiniger dus.
Goeie! Die ga ik onthouden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Newbeanie
Berichten: 52
Lid geworden op: za 17 aug 2019, 19:19

Re: Koffiedik scrub

Berichtdoor Newbeanie » vr 27 sep 2019, 15:50

Ik wil hier mijn waardering uitspreken voor al die mannen die zich opofferen met koffie drinken, puur om de vrouwen hun zachte huidje te gunnen. Want het valt niet mee, zoveel koffie drinken. En dan al die investeringen, de uitzoekerijen... Het is hard werk! Je moet je als man ook allerlei opmerkingen laten welgevallen over het innemen van ruimte, de viezigheid/afwas, de stank van versgebrand, het 'Moet dat nou?!' als je weer eens, puur uit liefde voor de vrouw hè, iets nieuws wilt aanschaffen. Kunnen de vrouwen natuurlijk roepen "Hee, maar jij wil toch ook dat ik lekker zacht aanvoel?!" maar ach, die flauwekul moet voor lief worden genomen. Het is pure zelfoffering.


Terug naar “De Huiskamer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron