Mahlkonig Vario versie 3 of Baratza Sette 270(W) versie 2

Ben je al tijden op zoek naar tweedehands espresso apparaat, een gebruikte koffiemolen of een niet meer te krijgen onderdeel of accessoire? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Mahlkonig Vario versie 3 of Baratza Sette 270(W) versie 2

Berichtdoor bobbee » di 29 okt 2019, 20:16

Ik denk dat de Eureka die Hanr aanraadt wel de beste optie is.
Een handmaler voor filter is heel fijn. Ook makkelijk mee te nemen voor een vakantie bijvoorbeeld. Daar leent filterkoffie zich perfect voor natuurlijk.
Ik heb dat zelf ook zo.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

MichelK
Berichten: 30
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 21:24

Re: Mahlkonig Vario versie 3 of Baratza Sette 270(W) versie 2

Berichtdoor MichelK » zo 03 nov 2019, 21:07

Nog ff nagedacht, ik denk dat ik nog ff wacht en uiteindelijk voor een Niche Zero ga. Lijkt perfect voor mijn wensen, singledosen zal echter wel ff wennen zijn :). Alle positieve reacties hier op de NZ hebben me wel een beetje overgehaald ;). Nu eerst op zoek naar een goede, betaalbare weegschaal.

Keyser
Berichten: 1377
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Mahlkonig Vario versie 3 of Baratza Sette 270(W) versie 2

Berichtdoor Keyser » zo 03 nov 2019, 23:40

Nog ff nagedacht, ik denk dat ik nog ff wacht en uiteindelijk voor een Niche Zero ga. Lijkt perfect voor mijn wensen, singledosen zal echter wel ff wennen zijn :). Alle positieve reacties hier op de NZ hebben me wel een beetje overgehaald ;). Nu eerst op zoek naar een goede, betaalbare weegschaal.
Ook over de weegschaal is een uitgebreide topic Afbeelding.


Terug naar “Te koop gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron