Re: Man en mes

211
gilleko B. schreef: di 31 dec 2019, 12:56
cremalover schreef:Geschoren met deze jongen vanmorgen.
Gaat iets makkelijker.

IMG_20191229_110825_3.jpg
Dat is wat ik nu een scheermes noem, mooi en prachtif, zolang je je hiermee niet laat scheren door lieden die een intense hekel aan je hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Alles vervalt qua scherpte bij een vers geslepen baardmes

214
cremalover schreef: di 31 dec 2019, 15:23 Mijn bijltje scheert mooi haar op mijn been weg.Alleen is het op mijn leeftijd niet meer gepast om daar videos van te maken. :oops:
Dan weet ik nog wel een klein gebied waarvan ik het kaalscheren niet per se hoef mee te kijken ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

215
Hoewel ik al heerlijke wijnen achter de kiezen heb, scheermes niet nodig in dat geval, ik hoor net van een schoonzus dat daar een fenomeen voor is dat Brasilian heet, niet zijnde een koffie met zware chocotonen. Dat gezegd hebbende, met Bachhus en Gerard Reve in mijn achterhoofd, wil ik dit jaar nog eenmaal spreken en dit zeggen, aan allen het beste voor het nieuwe jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

217
Hmmm, nu we het over Brazilian gaan hebben zal het niet lang meer duren voordat het vlijmscherpe scheermes het af moet leggen tegen de vloeibare warme wax, waarvan er ook vast verschillende kwaliteiten in omloop zijn.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!