Hoi allemaal ik wil mij even voorstellen
Mijn naam is Marco Wassink 39 jaar.
Samen met mijn vriendin hebben een leuk huisje in Ruurlo het groene hart van de Achterhoek.
Ik werk als timmerman bij een klein bouwbedrijfje in Lochem waar ik samen met mijn collega’s met passie onze werkzaamheden doen van kleine tot grote verbouwingen, onderhoud enzovoort.
Sporten is een grote hobby van mij zoals wielrennen tevens wedstrijden voor het Special Cycling Team
Hardlopen doe ik ook graag maar vooral in de winter en dan spelden we ook weer een nummertje op voor een cross loop of een trailrun of we pakken de cyclocrosser om lekker van de natuur te genieten.
Een paar jaar geleden heb ik de koffie ontdekt.
Via marktplaats een Isomac Giada gekocht opgeknapt en mee aan het klooien gegaan.
Jaartje later ook een molentje gekocht van Isomac.
Na veel zoeken denken en overwegen heb ik eind januari een Rocket Cellini Evo uit 2011 gekocht waardoor er een wereld voor mij is opengegaan! Wow wat is dit geweldig.
Verder kan ik genieten van m’n bbq of een speciaal biertje en natuurlijk geniet ik samen met m’n vriendin van ons leventje
Groeten Marco
Re: Hey hallo
2Mooi leven!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Welkom!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Welkom Marco!
Ik deel je passies, maar heb vorig jaar wel klop gehad van het Special Cycling Team bij de ploegentijdrit in Beneden Leeuwen... wij waren 4e, jullie 2e...! Heb jij toen meegereden?
Dit jaar wraak!
Ik deel je passies, maar heb vorig jaar wel klop gehad van het Special Cycling Team bij de ploegentijdrit in Beneden Leeuwen... wij waren 4e, jullie 2e...! Heb jij toen meegereden?
Dit jaar wraak!
dus...
5Hoi Marcje,
Nee helaas ik train wel met ze maar dan op de racefiets. Tijdritfiets is iets voor de toekomst
Nee helaas ik train wel met ze maar dan op de racefiets. Tijdritfiets is iets voor de toekomst
Rocket Cellini Evoluzione ~ Rocket Fausto black
7En welkom Marco.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60