Lever ervaringen en voorkeuren

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor bvds » ma 23 mar 2020, 11:22

Daar ga ik ook van uit!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13252
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor bobbee » ma 23 mar 2020, 11:25

Lang leve de pavoni.
Bijna letterlijk in dit geval bij ons.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

bvds
Berichten: 2570
Lid geworden op: do 30 okt 2008, 22:54

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor bvds » ma 23 mar 2020, 11:39

Met onze mod's is de Pavoni gelukkig een topmachientje. Goede controle van temperatuur, druk en preinfusie. Shots gaan echt niet beter worden met andere apparatuur. Dus je hoort mij niet klagen.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL

Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor Marcje » wo 01 apr 2020, 10:39

Maat je kunt beter even een nieuw topic openen hiervoor, dan blijft het overzichtelijk. We gaan nu dwars door dit topic heen Afbeelding

Goed idee. Is nog niet echt aan de orde nu, maar zal dat doen als het wat concreter wordt ;)

Problem solved!
Ik heb de Stradivari inmiddels overgenomen en mag me nu dus ook tot het genootschap der LaPavoni bezitters scharen 8-)
dus...

Gebruikersavatar
GuidovW
Berichten: 1335
Lid geworden op: za 06 jan 2018, 13:55

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor GuidovW » wo 01 apr 2020, 17:22

Ik heb de Stradivari inmiddels overgenomen en mag me nu dus ook tot het genootschap der LaPavoni bezitters scharen 8-)

Welkom.... :D :idea:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13252
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen

Re: Lever ervaringen en voorkeuren

Berichtdoor bobbee » wo 01 apr 2020, 20:44

Maat je kunt beter even een nieuw topic openen hiervoor, dan blijft het overzichtelijk. We gaan nu dwars door dit topic heen Afbeelding

Goed idee. Is nog niet echt aan de orde nu, maar zal dat doen als het wat concreter wordt ;)

Problem solved!
Ik heb de Stradivari inmiddels overgenomen en mag me nu dus ook tot het genootschap der LaPavoni bezitters scharen 8-)
Super leuk!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’


Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten

cron