Dag allen,
Ik heb een Macap maler te koop maar ik heb geen flauw idee wat de machines tegenwoordig doen. Het is een Macap MX(A) in goed onderhouden staat. Maar wel gebruikssporen uiteraard. Ik heb hem al vanaf 2008 ongeveer en ben over gegaan naar een Mazzer mini. Ik verkoop hem graag via dit forum aan een liefhebber.
Grt Maurice
Re: [TKA] Macap MX (A) te koop
2Hallo.
Als je hier wat wilt verkopen dan is een prijs noemen een vereiste.
Verder vinden we het leuker als je jezelf ook even voorstelt anders komt het over alsof je alleen maar hier komt om je maler te verkopen
Verder vinden we het leuker als je jezelf ook even voorstelt anders komt het over alsof je alleen maar hier komt om je maler te verkopen
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Dus minimaal 12 jaar oud. Heb je hem destijds tweedehands overgenomen, en/of heb je de factuur er nog bij?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Klopt, helemaal gelijk. Ik had er even niet bij stil gestaan.bobbee schreef: di 07 apr 2020, 08:45 Hallo.
Mijn naam is Maurice, heb in 2007 een Magister Stella gekocht met een toen 2e hands Macap maler. Ik ben pas overgegaan naar een Mazzer mini vandaar dat ie te koop is. Echter ik zie nergens zon maler en weet eigen eigenlijk niet wat ik er voor zou kunnen vragen. Ik heb hem wel op MP staan voor €120.
Grtn
5Klopt, helaas geen factuur en weet niet meer wat ik toen de tijd betaald heb. Geen idee wat deze machines doen qua prijs. Maar het zou leuk zijn iemand er weer van laten te genieten