Re: Even voorstellen

43
Begrijp ik, maar als je NU wil malen en over 2 maanden pas maler A hebt, dan kun je NU alvast maler B kopen.

Dan kun je over 2 maanden met twee malers werken (of zoals ik met 3) of je kunt een van de twee voor een heel mooi "zo goed als nieuw" prijsje te gelde maken, dan heb je tegen die tijd ineens heel veel geld.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

44
Wanneer je hem voor ernaast gebruikt is het natuurlijk een mooie molen.
Alleen wanneer je hem weer verkoopt, maak je verlies. Dan lijkt het op dat moment veel geld in je handje. Alleen is dat gevoel nog overweldigender wanneer je dan nu gaat pinnen en het even een tijdje vasthoudt. Dan stort je het daarna terug zonder verlies .

Maar zonder gekheid, zou voorgemalen niet werken? Dan hoef je geen apparaat aan te schaffen. Enkel de koffie die je toch al moet kopen.

45
Jammer ik heb de Niche half Maart besteld(20ste) dus ik hoop dat het Mei blijft en dan ook begin mei. Dan ben ik lekker vrij.

Een Baratza Encore is 2de hands niet te duur voor 2 maandjes proberen lijkt mij beter dan gemalen binnen kopen

50
HanR schreef:Je mag mijn Kinu traveller zo lang wel lenen.
Is wel hard werken voor espresso.

Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Als dat kan graag. Durf je het aan om die met de post te versturen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk