Niche zero

Br0
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 19 jun 2015, 15:48

Niche zero

Berichtdoor Br0 » zo 17 mei 2020, 23:27

Ik ben een passief lid van dit forum. Na weken lezen en info vergaren heb ik beslist om het volgende aan te schaffen. Een marax en de niche zero.

De marax kan ik redelijk snel krijgen maar de niche zero is een ander paar mouwen. Zo te zien alleen maar te verkrijgen via indigogo? Levertijd is ergens in juli.. Klopt dat? Zijn er geen andere resellers? Zolang wil ik niet wachten en overweeg om eventueel toch te gaan voor de eureka specialita (idem budget) ... Maar damn, die niche spreekt mij echt wel aan! Klein compact, elke dag expermiteren met verschillende bonen you know de deal. De handeling om zelf de bonen te wegen vind ik persoonlijk ook iets hebben.

Wat denken jullie? Het wachten waard?

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Niche zero

Berichtdoor Keyser » zo 17 mei 2020, 23:40

Indigogo is inderdaad de enige manier om hem te bestellen. Sinds corona is het langer wachten. Persoonlijk zou ik er het wachten voor over hebben.

Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche zero

Berichtdoor bobbee » ma 18 mei 2020, 03:44

Je kunt ze direct mailen en betalen voor bank overschrijving maar dat verandert niks aan de wachttijd.
Ik heb hem ontvangen op 1 dec 2018 en besteld op 8 oktober 2018.
Ook toen was er al een wachttijd, ze zijn erg populair.

Gewoon bestellen en even geduld bewaren, uitstel verhoogt het verlangen. Bedenk je eens hoe blij je zult zijn op de dag dat hij binnenkomt! Spijt zul je er niet van krijgen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

tohenk2
Berichten: 244
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 21:10

Re: Niche zero

Berichtdoor tohenk2 » ma 18 mei 2020, 13:54

Ik ken naast Indiegogo één andere mogelijkheid om een nieuwe Niche Zero te kopen: Wellhome Pro was al voor de lancering partner. Of misschien is partner teveel gezegd. De pre-productie modellen stonden in ieder geval op beurzen in hun stands.
https://www.wpm.hk/en/products_detail.php?id=595
Maar WPM zit wel in Hong Kong, of ze leveren in Europa? Geen idee. En al helemaal niet of het sneller gaat etc..

Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 636
Lid geworden op: za 01 sep 2018, 18:07
Locatie: Breda

Re: Niche zero

Berichtdoor we tigers » ma 18 mei 2020, 16:16

Toen ik hem in augustus kocht had ik mazzel. Binnen een dag of vijf na bestellen stond de Niche op mijn aanrecht.
Hij is het wachten waard hoor. Echt een hele fijne maler.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

Br0
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 19 jun 2015, 15:48

Re: Niche zero

Berichtdoor Br0 » ma 18 mei 2020, 20:21

Kan er mij iemand helpen hoe ik ene kan bestellen? Is dit nog steeds een crowfunding? Ik krijg onderstaan bericht:

"Crowdfunding is not shopping. Your donation is a way to support a project but does not guarantee that you will receive a perk. You may request a full refund from Indiegogo until May 28, 2020. Any refunds after this date are the responsibility of the campaign owner, Martin Nicholson, at their discretion."

https://www.indiegogo.com/projects/nich ... ee-grinder#/

Ik zie een aantal toestellen waarom staat x aantal claimed en Bij andere x aantal left? Met telken de maand waarop het geleverd kan worden.

Iemand die mij wegwijs kan maken aub.

Keyser
Berichten: 1376
Lid geworden op: do 01 aug 2019, 02:10

Re: Niche zero

Berichtdoor Keyser » di 19 mei 2020, 09:43

Niche is al uit zijn crowdfunding periode. Bij nieuwe projecten is er inderdaad een risico.

Ze gebruiken de website als hun webshop.
Waarom wat bij welk product staat weet ik niet.

Dit is hun email: hello@nichecoffee.co.uk
Ze zullen je graag helpen met al je vragen.

Mijn Niche heb ik in december via de indigogo besteld. De duur van levering komt doordat het een heel erg gewilde molen is. Alleen nu komt ook de Corona daarbij kijken en daarmee vertraging in transport vanuit Azië.
Voor de Corona moest ik 2 weken wachten op een nieuwe levering. Maar toen er met die van mij wat mis was had ik binnen een week een nieuwe staan terwijl de oude nog op zijn ophaalmoment stond te wachten. Ook belden ze mij op om samen te kijken of het probleem op te lossen was. Het bedrijf is erg betrokken/betrouwbaar en zeer goede service.

Maar mail ze even dan heb je snel duidelijk antwoord.



Gebruikersavatar
bobbee
Berichten: 13175
Lid geworden op: za 01 sep 2012, 08:39
Locatie: Emmen...

Re: Niche zero

Berichtdoor bobbee » di 19 mei 2020, 12:52

Kan er mij iemand helpen hoe ik ene kan bestellen? Is dit nog steeds een crowfunding? Ik krijg onderstaan bericht:

"Crowdfunding is not shopping. Your donation is a way to support a project but does not guarantee that you will receive a perk. You may request a full refund from Indiegogo until May 28, 2020. Any refunds after this date are the responsibility of the campaign owner, Martin Nicholson, at their discretion."

https://www.indiegogo.com/projects/nich ... ee-grinder#/

Ik zie een aantal toestellen waarom staat x aantal claimed en Bij andere x aantal left? Met telken de maand waarop het geleverd kan worden.

Iemand die mij wegwijs kan maken aub.
Je kunt ze direct mailen en betalen voor bank overschrijving maar dat verandert niks aan de wachttijd.
Ik heb hem ontvangen op 1 dec 2018 en besteld op 8 oktober 2018.
Ook toen was er al een wachttijd, ze zijn erg populair.

Gewoon bestellen en even geduld bewaren, uitstel verhoogt het verlangen. Bedenk je eens hoe blij je zult zijn op de dag dat hij binnenkomt! Afbeelding Spijt zul je er niet van krijgen.
Indigogo is inderdaad de enige manier om hem te bestellen. Sinds corona is het langer wachten. Persoonlijk zou ik er het wachten voor over hebben.
Wachttijden zijn er voor de niche altijd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14926
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Niche zero

Berichtdoor fransg » di 19 mei 2020, 13:16

Indien niet willende wachten: nu meteen alvast een Mignon kopen en die straks verkopen of gewoon voor erbij aanhouden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Br0
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 19 jun 2015, 15:48

Re: Niche zero

Berichtdoor Br0 » di 19 mei 2020, 13:36

Indien niet willende wachten: nu meteen alvast een Mignon kopen en die straks verkopen of gewoon voor erbij aanhouden.
Dat zou ook een optie kunnen zijn. Ik heb hier en daar gelezen dat de niche zero niet zo geschikt is voor filterkoffie. Is de mignon dan beter geschikt voor fliter/slow koffie? Zo ja, kan ik hem evengoed houden.


Terug naar “Koffiemolens & malers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron