Volledig espresso set (verkocht)

Wil je van je oude espresso apparaat, koffiemolen of teveel-ingekochte-koffie af? Laat het ons weten!
jelle84
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 18:19

Volledig espresso set (verkocht)

Berichtdoor jelle84 » zo 14 jun 2020, 20:10

Volledige thuis barista set. Hierbij zet ik mijn volledige espresso apperatuur in de verkoop. Al deze spullen vanaf eind 2016 aangeschaft en 3 jaar gebruikt. En vanwege tijd gebrek kom ik niet meer toe om het uiterste uit deze hobby te halen. Onderstaand opgesomd wat ik verkoop. 

Nuova Simonelli Appia 2 (2600,-)
Mahlkonig K30 traploos instelbaar (1955,-)
2 afklopbakken  Espazzola reinigings tool (35,-) Acaia Pearl Black (185,-)
Tamper (25,-)
Filterdrager enkel uitloops
Filterdrager dubbel uitloops
Bodemloos filterdrager met lederen handvat (80,-) 2 x La marzocco Strada filterbakjes 58mm (20,- p/s)
1 x nuova simonelli filterbakje 58 mm 
Funnel op maat gemaakt voor La marzocco Estrada bakje 58mm(30,-)door dirossi 
Pullman Chisel (160,-)
Mahlgut Tamper Buzzer (160,-)
Motta melkkan 35 cl (30,-)
Motta melkkan 50 cl (35,-)

Waterfilter installatie bestmax:
BWT bestmax filterkop (67,50)
BWT Flowmeter (95,-)
BWT bestflush (25,-)

Bedrag tussen haakjes is de nieuwprijs zodat je een indicatie hebt van de waarde van de set. Ik wil dit in een set verkopen en de minimale prijs is 3000,-

Voor verdere informatie of intersse graag een pb
Ik ben woonachtig in Zelhem (Achterhoek)

Voor foto’s zie onderstaande link

https://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en ... nt=app_ios
Laatst gewijzigd door jelle84 op vr 07 aug 2020, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor fransg » zo 14 jun 2020, 20:28

Spijtig dat het geen succes is geweest, deze set.

(aangepast)
Laatst gewijzigd door fransg op ma 15 jun 2020, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

jelle84
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 18:19

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor jelle84 » ma 15 jun 2020, 11:13

Aan de set ligt het zeker niet. Deze werkt namelijk perfect. Er zit zelfs pre infusion op om channeling te voorkomen.
Maar gezinsuitbreiding heeft er in mijn situatie voor gezorgd dat ik alleen nog naar snel een bakje koffie ging zetten. Zonde om met deze set zo weinig te doen. Vandaar.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor fransg » ma 15 jun 2020, 11:26

Pre-infusie is iets dat vrijwel elke machine vanzelf al heeft, al kunnen machines met rotatiepompen inderdaad wel heel plotsklaps de volle druk op de puck gooien. Verreweg de meeste machines voor thuis hebben echter een vibratiepomp die de drukopbouw heel geleidelijk verzorgt, of een rotatiepomp bij instelbare pre-infusiedruk.

Los daarvan ziet je set er inderdaad zeer professioneel uit, een zware set waar een kleine horeca-onderneming of een kantoor het ook goed mee zou kunnen doen.

Hoe is het met je eigen branderij gelopen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

jelle84
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 18:19

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor jelle84 » ma 15 jun 2020, 15:08

Oh heb ik dat genoemd in het verleden? Weet ik niet eens meer. Ik heb daar wel eens over gedacht om te doen en dat thuis opstarten maar in de praktijk werkt dat toch niet. Ik had een gene cafe brander maar als je wat grotere capaciteit wil dan trek je portemonnee maar.
Dus niet echt mee doorgezet.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor fransg » ma 15 jun 2020, 15:17

[... aangepast]
Ik heb daar wel eens over gedacht om te doen en dat thuis opstarten maar in de praktijk werkt dat toch niet. Ik had een gene cafe brander maar als je wat grotere capaciteit wil dan trek je portemonnee maar.
Dus niet echt mee doorgezet.
Dat is inderdaad nogal kostbaar. Ik verbaas me er nog steeds over dat een betrekkelijk eenvoudige brander die je zo op tafel zet al evenveel kost als een fijne luxe gezinswagen waarin je veilig, luisterend naar stereomuziek, met 190km/u cruise control over de Autobahn kunt slingeren.

Massaproductie drukt de prijs gigantisch. Indien we allemaal dezelfde 5kg Probat zouden aanschaffen zou dat ding nog maar heel weinig kosten. Misschien een groepskorting vragen aan de Probat, "wat is Die Preise indien wij zusammen 12 miljonen bränder bestellen bitte? Ach so, danke, dan wissen wir genug!"
Laatst gewijzigd door fransg op ma 15 jun 2020, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Pti
Berichten: 3246
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor Pti » ma 15 jun 2020, 15:47

:mrgreen:

jelle84
Berichten: 14
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 18:19

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor jelle84 » ma 15 jun 2020, 19:56

Ik denk dat er ergens een storingen in het forum zit, want ik ben in mijn hele leven alleen langs
‘S hertogenbosch opgereden. Dus ik ben niet de persoon die je denkt voor je te hebben, sorry.
Maar om niet van het onderwerp af te wenden.
Was ik bezig om mijn super mooie set in de verkoop te zetten.😂😂

Iemand interesse.

Gebruikersavatar
fransg
Berichten: 14929
Lid geworden op: do 05 jan 2012, 19:51
Locatie: Amsterdam

Re: Volledig espresso set

Berichtdoor fransg » ma 15 jun 2020, 20:40

Ik denk dat er ergens een storingen in het forum zit, want ik ben in mijn hele leven alleen langs
‘S hertogenbosch opgereden. Dus ik ben niet de persoon die je denkt voor je te hebben, sorry.
Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor! Je mag gerust iemand anders zijn, wat heel veel mensen zijn iemand anders en die zeggen ook niet sorry daarvoor ;-)

Ik heb nog even teruggezocht maar kan die andere citaten die ik aan jou toe dacht te schrijven niet weer kunnen vinden, wel deze:
Schermafbeelding 2020-06-15 om 20.36.36.png
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino


Terug naar “Te koop aangeboden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron