Expobar Brewtus 3, kortsluiting

1
Helaas, midden in mijn espresso ritueel sprongen de stoppen. Mijn expobar is helaas het probleem (zodra ik die aanzet springt de aardlekschakelaar). Normaal heeft mijn machine onderhoud in Utrecht maar zoek eigenlijk een betrouwbaar en snel adres in Amsterdam. Iemand tips? Nu staat er een nespresso apparaat

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Expobar Brewtus 3, kortsluiting

5
Ik zou naar Hanr in Rotterdam rijden. Hij verkoopt zichzelf niet zoals je ziet, maar heeft de aanbeveling wat mij betreft inmiddels wel lang en breed verdient!

Vintage espresso machines is uiteraard ook goed maar ik weet niet of ze wel expobar element willen vervangen. @pti?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Expobar Brewtus 3, kortsluiting

6
bobbee schreef: zo 26 jul 2020, 21:19 Ik zou naar Hanr in Rotterdam rijden. Hij verkoopt zichzelf niet zoals je ziet, maar heeft de aanbeveling wat mij betreft inmiddels wel lang en breed verdient!

Vintage espresso machines is uiteraard ook goed maar ik weet niet of ze wel expobar element willen vervangen. @pti?
Wij doen in memoriam van Piet inmiddels een aantal consumenten machines per week onder de naam espressodokter. De betere volautomaten en vrijwel alles met een e61 zetgroep is van harte welkom ;)