Een tip.Musicus schreef: za 11 jan 2020, 21:02 Als ik het zo lees zijn de meeste mensen erg enthousiast over vast water en afvoer. Ik vind het zelf geen enkel probleem om om de dag het reservoir opnieuw te vullen en de lekbak af en toe te legen. Als deze kleine handeling mij veel geld scheelt in de aanleg van de keuken zie ik de meerwaarde er niet echt van in. Zeker als je bedenkt dat ik speciaal hiervoor kastruimte moet opofferen voor een anti-kalk filter en water + afvoer moet gaan aanleggen naar het kookeiland...
Ik ga wel met de keukenzaak bespreken of er op een mooie manier 2 stopcontacten gemaakt kunnen worden zodat we de apparaten eventueel op het eiland kunnen zetten zonder dat de snoeren al te veel in het zicht lopen.
Ik houd jullie wel op de hoogte van de vorderingen mocht dat op prijs worden gesteld.
Zorg dat die stopcontacten allemaal een eigen groep hebben.
Bij mij heeft alle keukenappsratuur een eigen groep maar de stopcontacten boven het blad staan op een groep.
Voor een mixer en en fillterapparaatje geen provleem.
Bij mij staat nu echter een 2000 Watt espressoding.
Als ik een tosti wil maken moet ik mijn espressoapparaat uitzetten anders slaat na twee minuten de zekering om.
Lastig.