Door TY ook daar besteld, alleen de door jullie neer geschreven smaakprofielen are out of my league. Kom niet verder dan dat florale voorjaarsfruit en zo, maar ik ga er over nadenken. Ik.ga straks eerst wat deeg in de oven gooien.Keyser schreef:Jouw eerdere bericht hadden mij nieuwsgierig gemaakt. Dus had laatst 250 gram Cascaritas besteld. Ben erg benieuwd. Één deze dagen maar eens aanbreken.
Re: Wat drink je nu?
2282Die beschrijving van mij is van Dutch Barista zelf. Dat kan ik ook niet hoorgilleko B. schreef:Door TY ook daar besteld, alleen de door jullie neer geschreven smaakprofielen are out of my league. Kom niet verder dan dat florale voorjaarsfruit en zo, maar ik ga er over nadenken. Ik.ga straks eerst wat deeg in de oven gooien.Keyser schreef:Jouw eerdere bericht hadden mij nieuwsgierig gemaakt. Dus had laatst 250 gram Cascaritas besteld. Ben erg benieuwd. Één deze dagen maar eens aanbreken.
2283Keyser schreef:Die beschrijving van mij is van Dutch Barista zelf. Dat kan ik ook niet hoorgilleko B. schreef:Door TY ook daar besteld, alleen de door jullie neer geschreven smaakprofielen are out of my league. Kom niet verder dan dat florale voorjaarsfruit en zo, maar ik ga er over nadenken. Ik.ga straks eerst wat deeg in de oven gooien.Keyser schreef:Jouw eerdere bericht hadden mij nieuwsgierig gemaakt. Dus had laatst 250 gram Cascaritas besteld. Ben erg benieuwd. Één deze dagen maar eens aanbreken.
2284Weer mooi gebrande boontjes van David
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
2286Dat wordt een stevige espresso igv singledosingcremalover schreef:Malabar.
2287Doe geen singledosing.gilleko B. schreef: do 24 dec 2020, 13:58Dat wordt een stevige espresso igv singledosingcremalover schreef:Malabar.
IMG_1579.JPG
Ik zorg dat de hoppert altijd tot aan de deksel gevuld is.
2288Roaster special van het Hoofdkwartier. Ik ben nog een beetje aan het finetunen met de robot. Erg leuk om te doen.
Kopje van studio Juud via Etsy gekocht. Handgebakken in Utrecht.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
Kopje van studio Juud via Etsy gekocht. Handgebakken in Utrecht.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
2289Komt mijn vrouw ineens onverwacht met een kadootje. Kreeg een apart gevoel binnen en erg blij met dit Nederlands icoon. dus wat drink ik straks, snelfilter van Douwe zonder buisman.
2290Hij is natuurlijk wel erg mooi!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.