[VERKOCHT] : La Pavoni Professional

1
M'n recente La Pavoni projectje gaat in de verkoop.

Het betreft een pre millenium machine:
- 1.6 liter boiler
- 49mm portafilter
- Manometer
- Versie met instelbare pressostaat

Hij is helemaal uit elkaar geweest.
- Boiler en heater volledig ontkalkt
- Heeft een nieuwe base (voet)
- Alles Rubbers en pakkingen vervangen
- Nieuw peilglas
- Nieuwe aan/uit switch
- nieuwe temperatuur stickers op de kop

Komt met enkel- en dubbel portafilter bakje
Ik kan er een 'Bong Isolator' op zetten zodat de kop wat koeler blijft. Dan komt er 65 euro bij (is winkelprijs + verzendkosten)

Gezien de onderdelen die zijn vervangen kan ik niet veel met die prijs doen, maar voor koffiepraters kan ik er een kilo vers gebrande bonen bij geven. Alles werkt 100% en hij is uiteraard te proberen.
Laatst gewijzigd door Marcje op zo 24 jan 2021, 22:45, 3 keer totaal gewijzigd.
dus...

Re: TKA: La Pavoni Professional

4
Ziet er netjes uit! Foto's staan pas goed als ik er op klik en ze uitvergroot te zien krijg. (PC)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

5
Als de foto's eerst kleiner worden gemaakt, enkele honderden kb formaat (ik houd ze op max 1000px breed/hoog) dan blijven ze wel rechtop.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
fransg schreef: di 05 jan 2021, 22:48 Als de foto's eerst kleiner worden gemaakt, enkele honderden kb formaat (ik houd ze op max 1000px breed/hoog) dan blijven ze wel rechtop.

Verrek!
Tnx Frans!

Edit: Preview is OK bij, maar als ik ze aanklik, dan komt de vergroting juist verdraaid...?
dus...

9
Op de PC: ze staan nu recht en als ik er op klik komen ze op hun kop te staan! (180 graden gedraaid)
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

10
Dirk Jan schreef: wo 06 jan 2021, 10:18 Op de PC: ze staan nu recht en als ik er op klik komen ze op hun kop te staan! (180 graden gedraaid)
oh ja hier ook!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino