Mijn pakjes zijn van 11 januari
Zijn die grote probat branders die je vaak ziet staan (orcoffee, stadsbranderij Eindhoven...) eigenlijk manueel bediend of computergestuurd doorgaans? Ik weet heel weinig van branden af.
Mijn pakjes zijn van 11 januari
Die in Eindhoven is een Giesen brander, en die kunnen ze een profiel laten volgen.surging schreef: wo 20 jan 2021, 10:58Mijn pakjes zijn van 11 januari
Zijn die grote probat branders die je vaak ziet staan (orcoffee, stadsbranderij Eindhoven...) eigenlijk manueel bediend of computergestuurd doorgaans? Ik weet heel weinig van branden af.
Ah kijk! De mijne was van 23 december
Als je licht gebrande koffie wil kun je caffènation in de hoofddorppleinbuurt proberen.casper31 schreef: za 23 jan 2021, 12:05 Iemand ideeen waar ik morgen in Amsterdam lekkere koffie bonen kan kopen?
Was even aan t oriënteren... vind bocca en fuku wel okey, maar niet helemaal een prijs / kwaliteit verhouding.
Lot61 wou ik opnieuw proberen vroeg ik meer info over n boon werd ik naar website verwezen.
Dus waar kan ik, gezien ik morgen geen bonen meer heb. In Amsterdam wat lekkers kopen? Wat raden jullie aan ?
thanks ga dar even langs! weet je miss welke koffie dat is?Pti schreef: za 23 jan 2021, 13:06 Dan misschien trakteren vlakbij de Overtoom? Die hebben (een private label) koffie van SpotOn die wat meer ontwikkeld is.
White label coffee.casper31 schreef: za 23 jan 2021, 12:05 Iemand ideeen waar ik morgen in Amsterdam lekkere koffie bonen kan kopen?
Was even aan t oriënteren... vind bocca en fuku wel okey, maar niet helemaal een prijs / kwaliteit verhouding.
Lot61 wou ik opnieuw proberen vroeg ik meer info over n boon werd ik naar website verwezen.
Dus waar kan ik, gezien ik morgen geen bonen meer heb. In Amsterdam wat lekkers kopen? Wat raden jullie aan ?