Dat zal ik dan in de gaten moeten houdenklootwyk schreef:Bij mij komt er binnenkort een Compak K3 molen vrij...
Re: installeren espresso machine
21Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
Dat zal ik dan in de gaten moeten houdenklootwyk schreef:Bij mij komt er binnenkort een Compak K3 molen vrij...
zeker een mooie machine, is deze gelijkwaardig als de Expobar Brewtus II? Naar mijn weten heeft deze een enekle boiler.Spironski schreef:Kijk, ook een mooie optie, de Andreja staat hoog aangeschreven! hier klikken
nou, wat afwerking betreft naar mijn idee beter dan de Expobar...ronald22 schreef:is deze gelijkwaardig als de Expobar Brewtus II
Ik denk dat ik beter af ben met een Brewtus, die Andreja ziet er wel super uit. Ik heb een en ander net gelezen maar een echte review over de Andreja niet gevonden op Barista forumbvds schreef:nou, wat afwerking betreft naar mijn idee beter dan de Expobar...ronald22 schreef:is deze gelijkwaardig als de Expobar Brewtus II
is alleen een machine met warmtewisselaar en geen dubbele boiler...je kunt dus i.t.t. een machine met enkele boiler wel gelijktijdig koffie zetten en stomen, maar het temperatuurmanagement is minder eenvoudig als met een dubbele boiler...op home-barista.com staat een mooie review!
zie: http://www.home-barista.com/andreja-buyers-guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;ronald22 schreef:Ik heb een en ander net gelezen maar een echte review over de Andreja niet gevonden op Barista forum