Re: Even voorstellen

11
Espresso Perfetto is een leuke zaak.

Hun bonen lijken al even geleden te zijn gebrand maar zijn vermoedelijk een stevige Italiaanse blend dus zouden best weleens mee kunnen vallen om mee te beginnen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

12
fransg schreef:Espresso Perfetto is een leuke zaak.

Hun bonen lijken al even geleden te zijn gebrand maar zijn vermoedelijk een stevige Italiaanse blend dus zouden best weleens mee kunnen vallen om mee te beginnen.
Haha zit ik ernaast wanneer ik dacht dat dit hetzelfde is als bijvoorbeeld Lavazza?

13
Keyser schreef: ma 06 sep 2021, 20:45Haha zit ik ernaast wanneer ik dacht dat dit hetzelfde is als bijvoorbeeld Lavazza?
Lavazza is een groter merk, soort doorsnee supermarkt.

Ik heb die van de Perfetto's zelf nog nooit gehad maar als ik moest kiezen zou ik die nemen ipv Lavazza.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

16
Keyser schreef: ma 06 sep 2021, 20:51 Dan zat ik ernaast. Maar voor alsnog niet vers, tenzij je goed op de verpakking let bij het kopen.
Ja kunt ook best gelijk hebben hoor, dat het tinnef is maar dat zou me verbazen omdat ze bij de Perfetto's echt wel van espresso en mooie apparatuur houden.

19
Italiaanse brandingen zijn best wel een tijdje te gebruiken inderdaad. Het is toch vooral bitters :). Dat gaat er niet zo snel vanaf.

Je kan bij van Pommeren op de lijnmarkt eens hun eigen koffie proberen (ik vind ze wel lekker in de aeropress). Verder weet ik eigenlijk geen adresjes in Utrecht. Ik laat het dus meestal bezorgen.
Thuis: Londinium 1P * Weber Key
Vakantie: Flair 58 * Weber HG-1
Werk: Aeropress * Commandante C40

20
Hoi Wouter, ook hier nog maar eens gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier ermee! Inderdaad een erg leuke winkel daar in Düsseldorf! Probeer die erbij gekregen bonen er maar zsm doorheen te draaien (ik vond ze zelf ook niet heel bijzonder, en veel te donker gebrand) en dan die van bijv. Hoofdkwartier, dan zul je duidelijk verschil proeven.
ECM Synchronika - Mahlkönig K30 Vario - Kaleido Sniper M6