Nu nog een beetje mecano eromheen voor wat stabiliteit en hanteerbaarheid!
Geweldig bouwdoosje!
Re: Koffiefilm(pje)s
542LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
543Die coffeegirls is wel een interessant fenomeen. Misschien kunnen Cremalover, Bobbee en jij dat in Amsterdam eens uitproberen, the espresso men. Wat hippe kleding aan, wie.weet.fransg schreef:
544LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
545De vragen van de interviewer vind ik lomp, kortaf, getuigen van maar heel weinig belangstelling in de wereld en het leven van de meisjes.
Zo steken wij als kijker er ook nauwelijks wat van op.
Wie ronselt die meisjes, waar wonen / slapen ze, wat betalen ze voor kost en inwoning aan wie, doen ze alleen koffie verkoop of ook ander freelance werk, wat hopen ze nog te bereiken, lukt het ze geld naar huis te sturen, etc.
Zo steken wij als kijker er ook nauwelijks wat van op.
Wie ronselt die meisjes, waar wonen / slapen ze, wat betalen ze voor kost en inwoning aan wie, doen ze alleen koffie verkoop of ook ander freelance werk, wat hopen ze nog te bereiken, lukt het ze geld naar huis te sturen, etc.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
546Och och, ik begrijp wat je bedoelt, maar ze zien er nog wel verzorgd uit. Die filmpjes van die straten in Philly vind ik in sociaal opzicht desastreuzer. Over uitzichtloosheid gesproken. En dat in zo'n rijk land.
547LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
548La Marzocco Linea Mini R - Bentwood Vertical 63 - Kaffelogic Nano 7e - Cafelat Robot - Kinu - Aeropress
549LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
550Leuk om te zien, maar daar heeft iemand 's avonds in zijn bed een aantal avonden echt over na zitte denken.