Re: Wat drink je nu?
2801Trouwens zelfs als ik m'n espressootje roer is nog de allereerste hint wat bitter en de allerlaatste wat zurig
Werkelijk? Dat duurt bij mij meestal 2 kopjes hooguit.ArjenT5R schreef: zo 24 okt 2021, 19:39 En was het naar je zin?
ik koop meestal wel een kg... Anders ben je net goed en wel ingeregeld en is het alweer op
Ik heb meestal een kilo, maar twee keer een kilo is een beetje veel als je er 2 wilt vergelijken. Dus 2 keer 500 gr gaat netArjenT5R schreef:En was het naar je zin?
ik koop meestal wel een kg... Anders ben je net goed en wel ingeregeld en is het alweer op
De Cheo bevalt goed! Heb wel het idee dat er iets mis gegaan is. M'n blend 2 dat zou bestaan uit twee natural process bonen, vond ik totaal niet smaken als de natural process die ik laatst had: erg fruitig, tonen van fermentatie. De cheo die gewassen zou moeten zijn, vind ik dan weer veel meer ruiken en smaken als de natural process La pradera die ik eerst had.. Maar zo veel soorten heb ik nog niet gedronken, dus weet niet of het normaal is dat een gewassen boon erg fruitig/gefermenteerd ruikt/smaakt.swimmer schreef: di 19 okt 2021, 10:06Nootmuskaatje schreef: di 19 okt 2021, 07:00
De Cheo's is de tweede zak die na mijn espresso no.2 open gaat!
Ben benieuwd
Nootmuskaatje schreef: ma 25 okt 2021, 20:50De Cheo bevalt goed! Heb wel het idee dat er iets mis gegaan is. M'n blend 2 dat zou bestaan uit twee natural process bonen, vond ik totaal niet smaken als de natural process die ik laatst had: erg fruitig, tonen van fermentatie. De cheo die gewassen zou moeten zijn, vind ik dan weer veel meer ruiken en smaken als de natural process La pradera die ik eerst had.. Maar zo veel soorten heb ik nog niet gedronken, dus weet niet of het normaal is dat een gewassen boon erg fruitig/gefermenteerd ruikt/smaakt.swimmer schreef: di 19 okt 2021, 10:06Nootmuskaatje schreef: di 19 okt 2021, 07:00
De Cheo's is de tweede zak die na mijn espresso no.2 open gaat!
Ben benieuwd
Had ook wat extra mineralen er tussen...
IMG_20211025_085323.jpg
Die was dat ook nog niet, te zuur en weinig body. Had de foto gemaakt voor dat stukje metaal wat er op drijft. Tweede kop met twee clicks fijner op de jx-pro en dezelfde ratio (18in/45out) had karakter.ronald22 schreef: di 26 okt 2021, 07:57Nootmuskaatje schreef: ma 25 okt 2021, 20:50De Cheo bevalt goed! Heb wel het idee dat er iets mis gegaan is. M'n blend 2 dat zou bestaan uit twee natural process bonen, vond ik totaal niet smaken als de natural process die ik laatst had: erg fruitig, tonen van fermentatie. De cheo die gewassen zou moeten zijn, vind ik dan weer veel meer ruiken en smaken als de natural process La pradera die ik eerst had.. Maar zo veel soorten heb ik nog niet gedronken, dus weet niet of het normaal is dat een gewassen boon erg fruitig/gefermenteerd ruikt/smaakt.
Had ook wat extra mineralen er tussen...
IMG_20211025_085323.jpg
Het ziet er in ieder geval niet smakelijk uit.
Nu zie ik het! Brr... waar kwam dat vandaan?Nootmuskaatje schreef: di 26 okt 2021, 08:46 Had de foto gemaakt voor dat stukje metaal wat er op drijft.