Re: Bezzera Strega

341
dennis-caro schreef:Nou, als het echt loslaat dan koop ik wel een nieuwe plastic kap. Metaal is mooi maar is het me niet waard om daar veel in te investeren. En duur zal het zijn, als je het moet laten maken
Afbeelding
.
Precies dit. Geld beter aan goede koffie uitgegeven.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

342
Het is bij die van mij ook. Chroom op plastic is al lastig en helemaal met dergelijke temperatuur verschillen.
Ik heb in het glimmende fietsen en motoren wereldje wel eens deze kreet gehoord: "Chrome won't get you home".
Dat snijdt hout.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

343
we tigers schreef:Het is bij die van mij ook. Chroom op plastic is al lastig en helemaal met dergelijke temperatuur verschillen.
Ik heb in het glimmende fietsen en motoren wereldje wel eens deze kreet gehoord: "Chrome won't get you home".
Dat snijdt hout.
Daar sluit ik me bij aan!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

349
HanR schreef:Draaien en frezen uit rvs.
Ik vertel nog niet wat het kost.
Messing verchroomd mag ook.....

Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
Ik ben wel geïnteresseerd. Ik heb werkelijk geen idee in welke richting ik moet denken qua prijs!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

350
Ik ben op zoek naar mooie houten handvaten en knoppen voor mijn Strega. Ik vind dat plastic niet alles. Ik had via Bobbee al een adresje door gekregen, maar die zijn niet verkrijgbaar momenteel. Iemand een goede tip of goede ervaringen?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600