Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

heb je tips, opmerkingen of suggesties? Plaats ze hier!
Gebruikersavatar
Dirk Jan
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 16:04
Locatie: Borger

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor Dirk Jan » vr 07 jan 2022, 09:46

Graag zou ik zien dat alle posts per onderwerp op 1 pagina staan. Ik kan dan makkelijker door alle posts van dat onderwerp scrollen. Als ik nu bij een onderwerp een paar berichten terug wil lezen moet ik vaak naar een vorige pagina door op het pagina nummer of pijltje links / rechts te klikken en dat wordt ik na een aantal keren zat.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Gebruikersavatar
Robin_KP
Beheerder
Berichten: 42
Lid geworden op: ma 21 jun 2021, 12:59
Contacteer:

Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.

Berichtdoor Robin_KP » vr 07 jan 2022, 10:17

Graag zou ik zien dat alle posts per onderwerp op 1 pagina staan. Ik kan dan makkelijker door alle posts van dat onderwerp scrollen. Als ik nu bij een onderwerp een paar berichten terug wil lezen moet ik vaak naar een vorige pagina door op het pagina nummer of pijltje links / rechts te klikken en dat wordt ik na een aantal keren zat.
Dank voor de tip: op dit moment staan er 10 berichten per pagina. Om dit te verhogen naar alle berichten gaat denk ik niet goed werken bij berichten met heel veel reacties. Zou wel eens de laadtijd kunnen vertragen wat ook niet wenselijk is. Of dat je heel veel moet scrollen, krijg je ook een lamme vinger van ;)

Misschien dat het te verhogen is, wat zou dan je ideale berichten per pagina? 25 - 50 -100 of andere. Denk dat als dit aangepast kan worden we moeten gaan voor een middenweg.


Terug naar “Forumnieuws / Over koffiepraat.nl”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron