De "Indonees Trima kassie" van de maand van het Hoodkwartier. Het is fijn om een espresso te drinken. Na doorslikken een bijzonder nagalmend ouderwets snoepzuurtje in de keel. Boterzachte koffie. Heel klein bittertje als die een tijdje verdwenen is. Eerste poging trouwens. Branddatum 12 januari
Re: Wat drink je nu?
2992Toevallig ga ik deze ook bestellengilleko B. schreef: za 15 jan 2022, 18:38 De "Indonees Trima kassie" van de maand van het Hoodkwartier. Het is fijn om een espresso te drinken. Na doorslikken een bijzonder nagalmend ouderwets snoepzuurtje in de keel. Boterzachte koffie. Heel klein bittertje als die een tijdje verdwenen is. Eerste poging trouwens. Branddatum 12 januari
Het Zuurtje is dus niet hinderlijk?
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
2993Nee, hele zachte vergevingsgezinde koffie.ronald22 schreef:Toevallig ga ik deze ook bestellengilleko B. schreef: za 15 jan 2022, 18:38 De "Indonees Trima kassie" van de maand van het Hoodkwartier. Het is fijn om een espresso te drinken. Na doorslikken een bijzonder nagalmend ouderwets snoepzuurtje in de keel. Boterzachte koffie. Heel klein bittertje als die een tijdje verdwenen is. Eerste poging trouwens. Branddatum 12 januari
Het Zuurtje is dus niet hinderlijk?
2994“Terima kasih” wordt denk ik bedoeld? Is Behasa voor dankjewel.gilleko B. schreef:De "Indonees Trima kassie"
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
2995Oke mijn Behasa Indonesië is somewhat rusty. Phonetisch klopt het wel (een beetje).manduca schreef:“Terima kasih” wordt denk ik bedoeld? Is Behasa voor dankjewel.gilleko B. schreef:De "Indonees Trima kassie"
2996Ziet er heerlijk uit iig! Hoe zit het met de smaak overdragen over de Tapatalk? Toch een functie die ze moeten uitvinden wat mij betreft.gilleko B. schreef:De "Indonees Trima kassie" van de maand van het Hoodkwartier. Het is fijn om een espresso te drinken. Na doorslikken een bijzonder nagalmend ouderwets snoepzuurtje in de keel. Boterzachte koffie. Heel klein bittertje als die een tijdje verdwenen is. Eerste poging trouwens. Branddatum 12 januari
2997Lekker plaatje, ben benieuwd heb m vandeweek ook
Faema Lambro - Mazzer Major E
2998Als hij goed smaakte en je er tevreden over was, dan is het goed tochWarheart schreef: za 15 jan 2022, 12:17 Vintage Espresso Melange van Hoofdkwartier.
Eigenlijk net iets te laat mee gestart, (brand datum maandje oud nu) maar desondanks een heel smakelijk bakkie. Net iets minder heavy als de Black en Angry Betty, maar het vakmanschap van deze heren proef ik gelijk terug.
Cheers!
Faema Lambro - Mazzer Major E
2999Heb de Indonees hier ook klaarliggen, samen met halve kilo Cuba. Benieuwd naar beiden!
Profitec Pro 700 flow control - Compak E5 OD
3000Hier zoëven in een grote kop de Javaan van het Hoofdkwartier. Ziet er mooi uit die koffie.