Dat is te lang geleden om nog cachet te hebben sorry.
Philishave is voor mensen die niet nat scheren.
De wake uplight is wel nifty enzo, maar is het eigenlijk niet des te triester gesteld als het enige innovatieve consumentenproduct van Philips in 25 jaar een wekker is van 100E?
Maar ik ben niet alleen van het hakken en negatief doen, ik wil Philips graag wat tips geven over hoe het wel moet:
^^Gaggia montecarlo. Jullie hebben de tekeningen ergens liggen. In de archiefkast. Tabje 1952.
Hoef je niet te innoveren, maar heb je wel een fantastisch product.
En met een gemakkelijk stappenplan.
- retail voor 2000 Euro, dit moet kunnen want Bezzera weet hun 2006AL voor 2000 dollar te verkopen.
- Sluit een deal met Mahlkoenig dat je hun Vario Home mag rebadgen in een kekke behuizing die bij de Monte Carlo past
- gebruik je grote naam om dit apparaat in de Mediamarkt en de Bijenkorf te krijgen. Liefst naast de Nespresso machines.
- Reclamecampagne met Monica Bellucci.
- ????
- PROFIT!!!!