Dit kan ook simpeler, maar is zo oogstrelend en fijn in het gebruik…..

Ik heb er hele maaltijden mee gaar gestoomdmanduca schreef: ma 07 feb 2022, 22:02 Durf ik niet te zeggen; moet je even langskomen.
Maar vergeleken met de compressa ben ik bijna letterlijk blown away. Maar er zit nu ook een 1 gats tip op de L1P, dus dat is ook een beetje vals spelen denk ik.
Een 4 gats ligt klaar bij Frans.
Wel heb ik ooitfransg schreef:Ik heb er hele maaltijden mee gaar gestoomdmanduca schreef: ma 07 feb 2022, 22:02 Durf ik niet te zeggen; moet je even langskomen.
Maar vergeleken met de compressa ben ik bijna letterlijk blown away. Maar er zit nu ook een 1 gats tip op de L1P, dus dat is ook een beetje vals spelen denk ik.
En doucheschermen mee schoongestoomd:
Zoals HanR hier elders vandaag schreef hangt het samen met het oppervlak van het water in de boiler. Dat is nogal GROOT in de joekel van een L1-P
Ik had eigenlijk nog een lang dun slangetje moeten nemen en laten zien hoe je met de L1-P eenvoudig vlekken uit kledij en zittingen van meubels kunt verwijderen.
Ja, dat heb ik al eens gedaan voor mijn suède bordeelsluipers.fransg schreef:Ik had eigenlijk nog een lang dun slangetje moeten nemen en laten zien hoe je met de L1-P eenvoudig vlekken uit kledij en zittingen van meubels kunt verwijderen.
Goed!gilleko B. schreef: do 10 feb 2022, 08:52Ja, dat heb ik al eens gedaan voor mijn suède bordeelsluipers.fransg schreef:Ik had eigenlijk nog een lang dun slangetje moeten nemen en laten zien hoe je met de L1-P eenvoudig vlekken uit kledij en zittingen van meubels kunt verwijderen.
️
Hoef ik met de mijne niet te proberen.Ontploft de tupperware bak. 1.4 bars baby!!!!!!fransg schreef: ma 07 feb 2022, 22:16Ik heb er hele maaltijden mee gaar gestoomdmanduca schreef: ma 07 feb 2022, 22:02 Durf ik niet te zeggen; moet je even langskomen.
En doucheschermen mee schoongestoomd:
Zoals HanR hier elders vandaag schreef hangt het samen met het oppervlak van het water in de boiler. Dat is nogal GROOT in de joekel van een L1-P
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”