Rat Lambro als in Rat bike.fransg schreef: wo 02 mar 2022, 13:09Prachtig!
Ik begrijp het "rat" niet goed en waarom anders doen als het 20ºC is?
Verweerde look.Zo zag mijn motor er in een bepaalde levensfase uit.

Rat Lambro als in Rat bike.fransg schreef: wo 02 mar 2022, 13:09Prachtig!
Ik ben niet verder gekomen dan een Vespa 200cc. Ben daarmee vanuit NL naar Italië gereden en heb een mooie giro d'Italia gemaakt. Jeugdsentiment!fransg schreef:Oh nou vat ik 'm!
Ik heb vroeger nooit een brommer gehad dus weet niets van die dingen
Dat noem je 'nooit verder gekomen'Joste schreef: wo 02 mar 2022, 16:43 Ik ben niet verder gekomen dan een Vespa 200cc. Ben daarmee vanuit NL naar Italië gereden en heb een mooie giro d'Italia gemaakt. Jeugdsentiment!
Haha, een heldentocht was het niet, maar leuk was het wel. En inderdaad, geen social media. Gewoon nog af en toe naar NL bellen via een telefooncentrale...dat voelde toen ver weg.fransg schreef:Dat noem je 'nooit verder gekomen'Joste schreef: wo 02 mar 2022, 16:43 Ik ben niet verder gekomen dan een Vespa 200cc. Ben daarmee vanuit NL naar Italië gereden en heb een mooie giro d'Italia gemaakt. Jeugdsentiment!
Het is een heldentocht uit romantische tijden!
Destijds was er nog geen Instagram dus je beleefde het werkelijk zelf zonder voortdurend alles te 'delen' zoals men vandaag de dag vaak meent te moeten doen.
Mooi zo'n solexcremalover schreef:Rat Lambro als in Rat bike.fransg schreef: wo 02 mar 2022, 13:09Prachtig!
Verweerde look.Zo zag mijn motor er in een bepaalde levensfase uit.
Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”