Heb er twee. Een Oto en een koffertje.gilleko B. schreef: do 03 mar 2022, 09:45Mooi zo'n solexcremalover schreef:Rat Lambro als in Rat bike.fransg schreef: wo 02 mar 2022, 13:09
Prachtig!
Ik begrijp het "rat" niet goed en waarom anders doen als het 20ºC is?
004-39.jpg
Verweerde look.Zo zag mijn motor er in een bepaalde levensfase uit.
️
Re: Restauratie van een 1960 Faema Lambro( oftewel De Hel)
232gilleko B. schreef: do 03 mar 2022, 09:46 Dat ding houden,.plaatje erop met de benaming "De Volharding".
️
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
233Dank.Je bent handig met de computer.ErikvW schreef: do 03 mar 2022, 15:452.jpggilleko B. schreef: do 03 mar 2022, 09:46 Dat ding houden,.plaatje erop met de benaming "De Volharding".
️

234ErikvW schreef:gilleko B. schreef: do 03 mar 2022, 09:46 Dat ding houden,.plaatje erop met de benaming "De Volharding".
️

235Geweldig!ErikvW schreef:gilleko B. schreef: do 03 mar 2022, 09:46 Dat ding houden,.plaatje erop met de benaming "De Volharding".
️
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
236Was iets mis met mijn K30.
Na schoonmaken en afstellen is de shotkealiteit eindelijk op gelijk nivo als mijn Pompei .
Na schoonmaken en afstellen is de shotkealiteit eindelijk op gelijk nivo als mijn Pompei .
237Hmmm, dat ziet er lekker uit, zeg.
Zo zie je maar, het kan pijn doen, maar met de 'volharding' komt ook het lekkere....

Zo zie je maar, het kan pijn doen, maar met de 'volharding' komt ook het lekkere....
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
238217 shots verder.Hier en daar nog wat aangedraaid etc.De kwaliteit van de koffie is waanzinnig.Naar mijn idee is er de afgelopen 60 jaar niets aan espressoapparaten verbeterd.
https://youtu.be/33k0ma0sV3I
https://youtu.be/33k0ma0sV3I
239In essentie niet nee. Nu zitten vaak wat meer electronische toeters en bellen op de espressomachines. Maar die leiden vaak af van waar het in wezen om gaat.
Prachtige machine, die Lambro!
Prachtige machine, die Lambro!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
240Heeft een hendelmachine een niet constant drukprofiel?
Hendel los -> veer ontspant -> minder druk naar het einde van de espresso?
Als dit een domme vraag is, omdat dit juist het unieke van geveerde hendelmachines is, dan mijn excuses.
Hendel los -> veer ontspant -> minder druk naar het einde van de espresso?
Als dit een domme vraag is, omdat dit juist het unieke van geveerde hendelmachines is, dan mijn excuses.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™