Met de Etzmax erbij werd het een beetje krap op het aanrecht. Via Marktplaats een koffietafeltje op de kop kunnen tikken. De accessoires kunnen mooi in het laadje en het aanrecht is weer vrij om te koken.
Needless to say dat ik momenteel in mijn nopjes ben met de huidige setup. De Etzmax werkt in de praktijk fijn en efficiënt, zowel qua maalsel als bediening/workflow. Hiervoor een tijdje single dosing geprobeerd met de Mignon XL als test voor de aanschaf van een nieuwe maler, maar achteraf blij dat ik voor GBW gekozen heb.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
252Wow schitterend
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
253Niet meer doen a.u.b, zulke foto's plaatsen. Keyboards die onderlopen en kortsluiten kosten ook geld. Reden: teveel kwijl dat uit mijn bek loopt...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
254Meegekocht met nog veel meer moois! Maar laten we bij het begin beginnen.... Als kleine teaser nu dus het eerste stukje van de aankoop, een tamper 'Made in Italy' en een 'JoeFrex Tamping Station Exclusive, Black'. De koffie smaakt er natuurlijk niet beter door maar het is weer eens wat anders. En ik moet zeggen, het is een goede tamper.
Om de foto nog een beetje aantrekkelijk te houden op de achtergrond het boek 'The world of coffee' van James Hoffmann.
Om de foto nog een beetje aantrekkelijk te houden op de achtergrond het boek 'The world of coffee' van James Hoffmann.
255Ik moet steeds wat capriolen doen om je plaatje te zienHeinK schreef: wo 23 mar 2022, 17:09
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
256Ik hier niet, zie zijn eerst geplaatste foto gewoon zoals het hoort.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
257Welke browser /software gebruik jij?
Bij mij komt het er zo uit, met alleen het woord "afbeelding" in plaats van het plaatje.
Hij plaatst een link naar een JPG op Dropbox ipv de foto in het bericht zelf te plaatsen.
258Ja ,ik zie het nu ook dat het een link naar Dropbox is, maar het werkt dus bij mij wel.
Ik werk op een Linux computer met de browser Firefox en heb beveiliging op normaal / gemiddeld staan.
Ik werk op een Linux computer met de browser Firefox en heb beveiliging op normaal / gemiddeld staan.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
259Grappig, ik gebruik Firefox op OSX Macbook pro, maar als ik 't via Safari laai dan krijg ik de plaatjes ook gewoon te zien.
Dan treft de opsteller van het bericht geen enkele blaam!
Dan treft de opsteller van het bericht geen enkele blaam!
260ff off topic: ik werk met drie browsers omdat het een net iets lekkerder werkt in de ene en de andere in de andere als u begrijpt wat ik bedoel. Firefox, Opera en Chrome.