Re: gespot

2051
Madencio schreef:De Superkop nu ook verkrijgbaar bij de Simon levelt in Alkmaar.
IMG_20220428_134451.jpg
Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Dan zit er genoeg marge op als SL het gaat verkopen.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

2052
Madencio schreef: do 28 apr 2022, 14:52 De Superkop nu ook verkrijgbaar bij de Simon levelt in Alkmaar.
leuk! Nou als zulke top zaken erin geloven moet het wel goed zijn

op hun website weten ze nog van niks
;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2053
Is de superkop zo hoog geprijsd dan?

SL is trouwens gewoon een franchise-keten dus ik zie zelf niet zo goed wat dit over het marge zou zeggen. Ik denk dat de lokale ondernemer het gewoon een leuk product vind en dat er geen link is met de moederonderneming. Vanzelfsprekend dat hij er ook wat aan mag verdienen wanneer hij er een verkoopt.

2054
bobbee schreef: do 28 apr 2022, 15:25
Madencio schreef:De Superkop nu ook verkrijgbaar bij de Simon levelt in Alkmaar. IMG_20220428_134451.jpg

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Dan zit er genoeg marge op als SL het gaat verkopen.
Afbeelding
Ik geloof dat er op het prijskaartje keurig netjes €799 staat, dat komt wel overeen met wat ik online zie. Mocht ik weer in de buurt zijn van de SL zal ik vragen om een demo van het product.

Het verbaast mij trouwens wel dat er nog zo weinig filmpjes van te zien is online. Op youtube zie ik ook alleen maar promovideo's, niks van consumenten...
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

2055
Pti schreef:Is de superkop zo hoog geprijsd dan?

SL is trouwens gewoon een franchise-keten dus ik zie zelf niet zo goed wat dit over het marge zou zeggen. Ik denk dat de lokale ondernemer het gewoon een leuk product vind en dat er geen link is met de moederonderneming. Vanzelfsprekend dat hij er ook wat aan mag verdienen wanneer hij er een verkoopt.
SL voert naar mijn idee niet zo snel iets waar geen flinke winst op wordt gemaakt, en dat verwacht ik zeker als ze een compleet nieuw product waarvan nauwelijks iets bekend is gaan verkopen. De superkop is best prijzig. Prijs staat op internet. Veder weinig bekend over het ding.
Verder niet te zwaar tillen aan wat ik schrijf hoor, ik gun Superkop en SL de wereld aan verkopen net als Sage winkels en al die supervolautomaat winkels die hun klanten weten te vinden. Ik kom er zelf niet en ik zou de leden van KP er ook niet snel heen sturen voor koffie of machines. Dat is alles.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

2056
Madencio schreef: Ik geloof dat er op het prijskaartje keurig netjes €799 staat, dat komt wel overeen met wat ik online zie.
...
Afbeelding
Dat zegt niet veel over de inkoopprijs.

2057
Ik keur Simon Levelt ook niet af (zonder die nochtans goed te keuren)

Ik kocht er ruim 10 jaar gelee een french press, een mokkapot en daarna mijn eerste koffiemaler waarmee mijn hele espressobelevenis een aanvang nam. Daarna nooit meer geweest omdat ze er hier om de hoek eigenlijk heel weinig vanaf wisten, al vond ik een winkeljuffrouw daar wel heel sympathiek.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino