Nu via Caffètec.nl gekocht, maar dat zijn immitatie helaas.
Overigens, ik heb die originele eens getest met waterhardheid-kitje van Brita, maar dat geeft geen andere uitslag t.o.v. ongefilterd kraanwater. Dus daarvoor hoef je het niet te doen..

Ik weet niet of jij de totale hardheid of de carbonaat hardheid hebt gemeten, maar het zou goed zijn om dergelijke moedige uitspraken van iets meer onderbouwing te voorzien.WesSt schreef: di 10 mei 2022, 21:13 Ik kocht altijd de originele 70L versie via amazon, maar die zijn al een tijd niet leverbaar.
Overigens, ik heb die originele eens getest met waterhardheid-kitje van Brita, maar dat geeft geen andere uitslag t.o.v. ongefilterd kraanwater. Dus daarvoor hoef je het niet te doen..![]()
Carbonaat hardheid. Als ik dezelfde test doe met een Brita C150 waterfilter komt er wel een lagere hardheid uit. Is dus niet zomaar een uitspraakPti schreef: wo 11 mei 2022, 18:32Ik weet niet of jij de totale hardheid of de carbonaat hardheid hebt gemeten, maar het zou goed zijn om dergelijke moedige uitspraken van iets meer onderbouwing te voorzien.WesSt schreef: di 10 mei 2022, 21:13 Ik kocht altijd de originele 70L versie via amazon, maar die zijn al een tijd niet leverbaar.
Overigens, ik heb die originele eens getest met waterhardheid-kitje van Brita, maar dat geeft geen andere uitslag t.o.v. ongefilterd kraanwater. Dus daarvoor hoef je het niet te doen..![]()