Re: Prijsverschillen hogere segment malers

11
Nadat de Lagom zijn intocht heeft gehouden staat mijn Ceado E37S in de hoek te verkommeren. Daarvoor heb ik jarenlang SD daarmee bedreven. Moet je wel wat moeite voor doen maar werkte perfect voor mij ;)
Als je belangstelling hebt kun je hem wel even testen en als ie bevalt voor een zachte prijs overnemen ...
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

Re: Prijsverschillen hogere segment malers

13
fransg schreef:als (weinig) geluid heel belangrijk is, dan kan een Mahlkönig K30 Vario een overweging worden.
Ik heb net een Ceado E37S aan kunnen schaffen voor een lief prijsje, 83mm vlak snel en de Malabar gaat er zonder sproeien doorheen, mooie malingen en super lekkere espresso's, even afwachten wat het in de kar doet, daar heb ik meer last van sproeien en de Ceado is bijzonder stil in vergelijk met m'n variatie van Compak malers, de Ceado is ook nog lekker compact a.s. Zondag gaan we het zien, ik pak toch ook de Compak K8 met doseerschuif in, als backup.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.