TKA - Silver Round Aluminium Seamless Tin Container

1
Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Rein. Ik werk voor een koffiecafé in Nijmegen, genaamd First Things First. Wij willen daar graag beginnen met het voordoseren van koffiebonen voor decaf espresso en filterkoffie. Een koffievriend in Londen raadde mij deze tinnen containers aan. Hij zegt dat er om en nabij 20 gram koffiebonen in gaat; precies groot genoeg voor ons hier in de bar.

Volgens mijn vriend sluiten de blikkies goed luchtdicht (hij zuigt zich vast een beetje), en ik vind het ook fijn dat ze geen licht doorlaten.

Nu worden deze bakkies alleen verkocht in een doos van 100 stuks. Wij hebben er hier 40 nodig, en ik heb er dus 60 over. Ik hoef er geen winst op te maken, dus deze verkoop ik graag door aan iemand die ze goed kan gebruiken voor 65 cent per stuk plus verzendkosten (ophalen in Nijmegen mag ook).

Ik wacht met bestellen tot ik een koper heb gevonden voor de overige 60, zodat we niet met ze blijven zitten in het café. De levertijd is 8-13 dagen volgens tinware direct. Dus binnen 3 weken vanaf bestellen moet ik ze wel bij jullie kunnen hebben!

Groet,
Rein
Laatst gewijzigd door Rennie op ma 13 jun 2022, 11:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Bijlagen

Re: TKA - Silver Round Aluminium Seamless Tin Container

2
Ik heb van forumlid Pichichi laatst 20 fijne bruine glazen potjes met wit plastic dekseltjes overgenomen. Er past mooi 20g aan bonen in.

Kosten héél weinig
Geen BTW
Geen import kosten

Aanrader
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3
fransg schreef: do 09 jun 2022, 23:04 Ik heb van forumlid Pichichi laatst 20 fijne bruine glazen potjes met wit plastic dekseltjes overgenomen. Er past mooi 20g aan bonen in.

Kosten héél weinig
Geen BTW
Geen import kosten

Aanrader
DFA56730-B551-4418-A283-A7B5A9E16477.jpegE9FEE197-C45A-421D-A6E6-992C933E1562.jpeg
Voor die portjes geld niet altijd 20gr, ik heb diverse bonen waar bij 18gr de potjes al heel vol zitten, en ik zachtjes moet schudden om het 'peil' te laten zakken om het deksel nog goed dicht te kunnen laten doen.
Het hangt erg van de grote van de bonen af zeg maar.

4
Rennie schreef: do 09 jun 2022, 22:30 Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Rein. Ik werk voor een koffiecafé in Nijmegen, genaamd First Things First. Wij willen daar graag beginnen met het voordoseren van koffiebonen voor decaf espresso en filterkoffie. Een koffievriend in Londen raadde mij deze tinnen containers aan. Hij zegt dat er om en nabij 20 gram koffiebonen in gaat; precies groot genoeg voor ons hier in de bar.

Volgens mijn vriend sluiten de blikkies goed luchtdicht (hij zuigt zich vast een beetje), en ik vind het ook fijn dat ze geen licht doorlaten.

Nu worden deze bakkies alleen verkocht in een doos van 100 stuks. Wij hebben er hier 40 nodig, en ik heb er dus 60 over. Ik hoef er geen winst op te maken, dus deze verkoop ik graag door aan iemand die ze goed kan gebruiken voor 65 cent per stuk plus verzendkosten (ophalen in Nijmegen mag ook).

Ik wacht met bestellen tot ik een koper heb gevonden voor de overige 60, zodat we niet met ze blijven zitten in het café. De levertijd is 8-13 dagen volgens tinware direct. Dus binnen 3 weken vanaf bestellen moet ik ze wel bij jullie kunnen hebben!

Groet,
Rein
Zet mij maar op de lijst voor 20 stuks. Ik heb ruzie met de deksels van de glazen potjes, mijn handen krijgen ze soms haast niet open.

8
woodnote schreef: do 23 jun 2022, 22:11 Hier vandaag binnengekomen, dank! Morgen maar eens gaan wegen en vullen.
Alhier "Ding Dong" 'Had jij een pakje onderweg? Nee, jij?' En na het openen 'Oh, ja, Die!'
Dus..
Gevuld en in gebruik, eerste bakje staat leeg omgekeerd na het malen, en deze kan ik met mijn gebrekkige handen wel open krijgen (de glazen geven soms problemen).
@Rennie Bedankt!