Re: gespot
2181Het is gebeurt niet vaak dat iets meer waard wordt dan de nieuwprijs die ik heb betaald....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Ik dacht ook dat het nooit zou gebeuren met bijv. auto's, maar mijn auto die ik vorig jaar in juni heb aangeschaft is nu ook een aantal duizend euro meer waard, tweedehands, met meer kilometers...bobbee schreef: ma 13 jun 2022, 16:47 Het is gebeurt niet vaak dat iets meer waard wordt dan de nieuwprijs die ik heb betaald....
Ik ben niet geïnteresseerd hoor maar het leek me het vermelden waard. Toch bedankt voor de waarschuwing!bobbee schreef:Heel apart want exact zelfde machine heeft al eens te koop gestaan en gereserveerd. Ongeveer jaar geleden. Niet op laten sturen maar zelf ophalen zou ik willen ad adviseren.
Oh, en voor 2500 euro zou ik toch iets anders kopen dan dit....Maar dat is persoonlijk.
Had hem gezien en bericht. Vroeg €200 terwijl je hem nieuw al voor €229 incl. verzending koopt. Dat is de tijd/moeite dan niet waard.RoosW schreef: vr 24 jun 2022, 12:14 https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... aler-zwart
Tja, net nu ik mijn geld aan een Niche heb besteed.. Daar staat tegenover dat je hem brandnieuw voor 60 euro meer koopt.
Terug naar “Leuk en interessant”