Re: gespot

2181
Het is gebeurt niet vaak dat iets meer waard wordt dan de nieuwprijs die ik heb betaald....
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2183
bobbee schreef: ma 13 jun 2022, 16:47 Het is gebeurt niet vaak dat iets meer waard wordt dan de nieuwprijs die ik heb betaald....
Ik dacht ook dat het nooit zou gebeuren met bijv. auto's, maar mijn auto die ik vorig jaar in juni heb aangeschaft is nu ook een aantal duizend euro meer waard, tweedehands, met meer kilometers...

2186
Heel apart want exact zelfde machine heeft al eens te koop gestaan en gereserveerd. Ongeveer jaar geleden. Niet op laten sturen maar zelf ophalen zou ik willen ad adviseren.

Oh, en voor 2500 euro zou ik toch iets anders kopen dan dit.... Maar dat is persoonlijk.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2187
bobbee schreef:Heel apart want exact zelfde machine heeft al eens te koop gestaan en gereserveerd. Ongeveer jaar geleden. Niet op laten sturen maar zelf ophalen zou ik willen ad adviseren.

Oh, en voor 2500 euro zou ik toch iets anders kopen dan dit....
Afbeelding
Maar dat is persoonlijk.
Ik ben niet geïnteresseerd hoor maar het leek me het vermelden waard. Toch bedankt voor de waarschuwing!

Er staat ook een mooie nieuwe Lelit Bianca met een G-iota molen te koop. Ook niet voor mij maar wellicht wel voor een koffiegenoot:

https://link.marktplaats.nl/m1855169885 ... ios_tablet