Re: gespot

2217
Wel heel triest zeg. Laat maar weer zien waar het om draait in de wereld. Cash.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2219
RoosW schreef: wo 06 jul 2022, 12:39
bobbee schreef: wo 06 jul 2022, 10:21 Wel heel triest zeg. Laat maar weer zien waar het om draait in de wereld. Cash.
Dat was een actie, alle opbrengsten gingen naar Ukraine.
Bij zulke bedrijven vraag ik me af wat ze met 'opbrengsten' bedoelen, dat bleek bij de mondkapjesdeal ook op verschillende manieren te worden geïnterpreteerd.

Ook omdat zulke 'acties' niet transparant zijn en onduidelijk is wat ze aan 'onkosten' declareren heb ik een grote argwaan.

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2220
fransg schreef: wo 06 jul 2022, 13:33
RoosW schreef: wo 06 jul 2022, 12:39
bobbee schreef: wo 06 jul 2022, 10:21 Wel heel triest zeg. Laat maar weer zien waar het om draait in de wereld. Cash.
Dat was een actie, alle opbrengsten gingen naar Ukraine.
Bij zulke bedrijven vraag ik me af wat ze met 'opbrengsten' bedoelen, dat bleek bij de mondkapjesdeal ook op verschillende manieren te worden geïnterpreteerd.

Ook omdat zulke 'acties' niet transparant zijn en onduidelijk is wat ze aan 'onkosten' declareren heb ik een grote argwaan.

;-)
Alles behalve de verzendkosten..