Re: gespot

2221
RoosW schreef: wo 06 jul 2022, 13:53 Alles behalve de verzendkosten..
Wie controleert dat, kan men zich afvragen. Dat staat er niet bij.

Ik heb nu eenmaal een groot wantrouwen tegen zulke do-good business. Jarenlang bloed gedoneerd, was wel zuur dat de baas van die organisatie door een adviesbedrijf op kosten van de zaak 'objectief' had laten bepalen in welke salarisschaal hij eigenlijk hoorde. Nu, vanwege dat er een lab bij zat werd dat de allerhoogste schaal, die van de topman/vrouw van grote academische ziekenhuizen terwijl ze gewoon gratis bloed krijgen van gezonde mensen en dat voor veel geld doorverkopen ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2223
Zelfde machine als 2 weken terug. Toen was 1.500 euro te weinig en is hij teruggetrokken. Kennelijk van gedachten veranderd...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

2228
omeCo schreef:
bobbee schreef:Izzo Pompei die ik ergens van ken voor 1400 euro!!!! Koopje!

https://www.kaffee-netz.de/threads/izzo ... st-2117135
€1400 is het bod. De vraagprijs is €1600.
Wat een machine is het toch! Grofweg twee keer het gewicht van een Strega.
Afbeelding
Op KN kun je niet reageren in het verloop topic. Dat bedrag wat genoemd wordt is van onze cremalover zelf. Die maakt er 1400 van.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2229
bobbee schreef:
omeCo schreef:
bobbee schreef:Izzo Pompei die ik ergens van ken voor 1400 euro!!!! Koopje!

https://www.kaffee-netz.de/threads/izzo ... st-2117135
€1400 is het bod. De vraagprijs is €1600.
Wat een machine is het toch! Grofweg twee keer het gewicht van een Strega.
Afbeelding
Op KN kun je niet reageren in het verloop topic. Dat bedrag wat genoemd wordt is van onze cremalover zelf. Die maakt er 1400 van.
Oké, weer wat geleerd. Ik snuffel er wel eens rond maar dat beperkt zich tot ‘plaatjes kijken’ :-)

2230
Dat kaffeenetz is bijna niet te ontwaren tussen alle reclame door, in mijn browser, is het een ordinair reclameblaadje?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino