Een Victron omvormer van 24V naar 230V 800VA zo'n 650 Watt
Waarom?
Voor m'n Kar met kacheltje van 2,5kW Ledverlichting en Koeler een Honda EU30is aggregaat die net voldoende vermogen heeft om ook de koffiemolen te bedienen echter is mijn huidige molen de Ceado E37S spelbreker met z'n 400watt en hogere inschakelstroom, daarbij is de bediening electronisch en zodoende ging tijdens malen en gelijktijdig de aggregaat uit de idle mode, dan ging de molen in de stress, daarom gekozen voor een separate voeding voor de Ceado, heb gekozen voor 24 volt dan hoefde ik geen aparte acculader te kopen deze had ik nog van een gesloopte scootmobiel waarin ik kort daarvoor nog 2 nieuwe accu's had geplaatst, kort daarna begaf de besturing het door waterschade, deze eenheid was net boven de bodemplaat gemonteerd en was hevig gecorrodeert, ging 375 euro kosten, dus gesloopt en accu's en lader gerecupereerd en de benodigde bekabeling.
De omvormer kwam via MP van een verkoper die mij de omvormer gunde voor een heel lief prijsje en heeft hem aan huis bezorgd en er komt ook nog een Bluetooth Dongle bij, waar je met een App alle parameters kan instellen etc.
Met deze app kan je precies uitlezen wat de molen verbruikt en of het zin heeft om de Ecomode te gebruiken, de beide accu's kunnen gemonitord worden en nog veel meer.
De molen werkt er perfect op en ben in m'n Sas!