Re: De LONDINIUMs afdeling

204
De eerste run van 30 sets is denk ik wel weg. De producent in Nieuw Zeeland heeft het materiaal bijbesteld, wordt in september verwacht, dan kunnen er meer worden geproduceerd.

Heb je de ringen eenmaal in bezit dan ben je het heertje en kun je er op je gemak een passende machine bij aanschaffen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

205
fransg schreef:De eerste run van 30 sets is denk ik wel weg. De producent in Nieuw Zeeland heeft het materiaal bijbesteld, wordt in september verwacht, dan kunnen er meer worden geproduceerd.

Heb je de ringen eenmaal in bezit dan ben je het heertje en kun je er op je gemak een passende machine bij aanschaffen.
Stappenplan:

-Lord of the Rings worden
-Ondertussen wat sparen
-Wachten tot een passende machine zich aandient op de occasionmarkt
-Upgraditis voorlopig weer een sluimerende aandoening

208
cremalover schreef: zo 31 jul 2022, 13:56 Is het niet gewoon zo dat je elke willekeurige seal ook vetvrij kunt gebruiken? Warm water als smeermiddel.
Ik zou zeggen doe het eens proberen ;-)

Die van de Cafelat bijvoorbeeld zouden je zuiger dermate vast plakken in de zetgroep dat je 'm er pas na enige worsteling weer uit krijgt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

209
fransg schreef: zo 31 jul 2022, 14:30
cremalover schreef: zo 31 jul 2022, 13:56 Is het niet gewoon zo dat je elke willekeurige seal ook vetvrij kunt gebruiken? Warm water als smeermiddel.

Die van de Cafelat bijvoorbeeld zouden je zuiger dermate vast plakken in de zetgroep dat je 'm er pas na enige worsteling weer uit krijgt.
Ik gebruik altijd heel weinig vet bij montage . Zal et eens droog bij mijn Lambro proberen.

210
fransg schreef:

Vreselijke ringen voor in ieder geval de Londinium inderdaad!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!