Re: Wat drink je nu?

3481
Ik heb het idee dat SL goede koffie inkoopt, deze aardig goed brand en ze vervolgens -in hun centrale koffiebranderij- precies zo lang laat liggen dat het mooie er vanaf is. Daarna gaan ze bij hun franchise nemers boven in die grote silo's waar ze de hele dag zonlicht en zuurstof kunnen happen totdat ze aan de onderkant weer worden afgetapt voor de klant.

3482
Pti schreef: do 29 sep 2022, 17:20 Ik heb het idee dat SL goede koffie inkoopt, deze aardig goed brand en ze vervolgens -in hun centrale koffiebranderij- precies zo lang laat liggen dat het mooie er vanaf is. Daarna gaan ze bij hun franchise nemers boven in die grote silo's waar ze de hele dag zonlicht en zuurstof kunnen happen totdat ze aan de onderkant weer worden afgetapt voor de klant.
Klinkt smakelijk :lol:
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

3483
Ik heb in mijn begin jaren (het jaar 2000 en later) veel Simon Levelt koffie gedronken. Toen was ik er tevreden mee en het was mijn eerste stap van een hele tocht! Ben toch erg blij dat ik daar ben begonnen.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

3485
Pti schreef:Ik heb het idee dat SL goede koffie inkoopt, deze aardig goed brand en ze vervolgens -in hun centrale koffiebranderij- precies zo lang laat liggen dat het mooie er vanaf is. Daarna gaan ze bij hun franchise nemers boven in die grote silo's waar ze de hele dag zonlicht en zuurstof kunnen happen totdat ze aan de onderkant weer worden afgetapt voor de klant.
Mooi omschreven! Inderdaad in die silo's. Zonde!

Afbeelding

3488
gilleko B. schreef:
omeCo schreef:Ik nip aan een koffietje dat mogelijk volgende maand de special is van Little Roastery. Hij wordt steeds lekkerder maar wat ik nu precies drink weet ik niet
Afbeelding
Maakt niet uit, als je er maar Van geniet!!

Afbeelding
Ik offer me graag op voor dit soort dingen!

3489
omeCo schreef:
gilleko B. schreef:
omeCo schreef:Ik nip aan een koffietje dat mogelijk volgende maand de special is van Little Roastery. Hij wordt steeds lekkerder maar wat ik nu precies drink weet ik niet
Afbeelding
Maakt niet uit, als je er maar Van geniet!!

Afbeelding
Ik offer me graag op voor dit soort dingen!
Precies iemand moet het doen
Afbeelding

Afbeelding