Re: gespot

2552
Marcje schreef: ma 03 okt 2022, 10:54
De B. Cormorant schreef: ma 03 okt 2022, 09:58 Wel opletten dat je niet vast zit met een servicecontract. Zeker ok voor een horecasetting maar als particulier kan dat prijzig zij

Dat servicecontract valt in het niet bij de reactie van mijn vrouw als ze een 3-groeper op het aanrecht aantreft. :mrgreen:
:lol: :lol:
Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.

2554
Pti schreef:Je kunt er toch gewoon één groep afzagen en de resterende twee groeper weer verkopen?
Dat doen jullie toch ook . . . ?
Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

2557
Marcje schreef:
Ruben- schreef: di 04 okt 2022, 06:34 Nou hier zou ik niet in willen zagen. Deze ziet er vet uit!

https://www.marktplaats.nl/v/witgoed-en ... ine-unicum

Hmmmm... even een off topic vraagje voor de techneuten hier. Er staat in de advertentie dat KvdW dezelfde zetgroep gebruikt. Klopt dat?
Volgens mij lijkt hij erg op die van een Strega...?
Ben geen techneut maar heb een strega en heb de zetgroep recent uit elkaar gehad. De machine heeft een strega groep. Geen twijfel mogelijk.

2558
Het is de CMA lever group en die zat inderdaad op de eerste generatie Mirage Veloce machines van kvdw. De groep had volgens mij vaak last van oververhiting.

Het is zeker niet de strega groep alhoewel ze technisch en optisch best op elkaar lijken. Het scharnier systeem werkt hetzelfde, maar volgens mij heeft de grotere groep een metalen (alu) sierkap bovenop en is de zetgroep voorzien van een vast buiten- en los binnenmantel waar de strega groep een geheel is. De strega groep is daardoor smaller en bijvoorbeeld wel te vinden op de bezzera b3000al.