Oke, dit is er 1 voor het stommiteitenkabinet. Ik de Linea Mini al meer dan 1 jaar in huis. Heb eerder gewag gemaakt van channeling. Met de bottemless, uiteraard na zorgvuldige puckprep bleef het straaltje uit het lood lopen, wel iedere keer steevast consequent naar achter. Ik zit vanuit de kamer te kijken naar het masjien en en dacht "hee volgens mij zien mijn ogen dat het masjien een klein beetje schuin naar achter loopt. Waterpas er op, en, ja idd, was niet veel. Nu pas gezet en straal loopt perfect vanuit hey centrum het kopje in. Wat een beginnersfout
Ik ben nog steeds met stomheid geslagen.
️
Re: La Marzocco Linea Mini
172Update, sta ook versteld, smaak verbetering door betere extractie. Moraal van het verhaal: nieuw masjien, waterpas!!! Wat een lullo.
️
️
173Genoeg zelfreflectie zo!gilleko B. schreef: za 08 okt 2022, 18:48 Update, sta ook versteld, smaak verbetering door betere extractie. Moraal van het verhaal: nieuw masjien, waterpas!!! Wat een lullo.
️
Ik heb het zelf nog niet gemerkt. Maar zodra ik terug ben van vakantie ga ik ook maar eens de waterpas er op leggen.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
174De nieuwe La Marzocco-app wordt één dezer dagen uitgerold en kent 3 nieuwe features:
1. Automatisch backflush programma
2. Uitschakelen stoomboiler
3. Pre-infusie (geen pre-brew dus) voor machines met vast water aansluiting
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
175Je wordt bedankt Ypuh, nou moet ik toch gaan bedenken hoe ik die waterleiding en ontkalkingskit zo onzichtbaar mogelijk naar de andere kant van de keuken moet gaan aansluitenYpuh schreef:De nieuwe La Marzocco-app wordt één dezer dagen uitgerold en kent 3 nieuwe features:
️
176Heb zelf helaas geen mogelijkheid voor een vast water aansluiting, maar biedt wel perspectief voor de toekomst.
De video hebben ze inmiddels op private gezet. Schijnbaar iets te vroeg; er stond ook bij 'Live now' terwijl ik nog geen update ontvangen heb.
De video hebben ze inmiddels op private gezet. Schijnbaar iets te vroeg; er stond ook bij 'Live now' terwijl ik nog geen update ontvangen heb.
177Ja ik kon de clip niet openen. Bij LM ook geen clip kunnen opentrekken hieromtrent.Ypuh schreef:Heb zelf helaas geen mogelijkheid voor een vast water aansluiting, maar biedt wel perspectief voor de toekomst.
️
178Ik ontving de update vandaag. Maar ben helaas op vakantie, dus kan het niet uitproberen.
Ben nu wel erg benieuwd de pre-infusie. De pre-brew vond ik in ieder geval geen toegevoegde waarde hebben en staat bij mij uit.
Dus ervaringen met pre-infusie graag hier posten! Dank u.
Ben nu wel erg benieuwd de pre-infusie. De pre-brew vond ik in ieder geval geen toegevoegde waarde hebben en staat bij mij uit.
Dus ervaringen met pre-infusie graag hier posten! Dank u.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
179De nieuwe firmware staat er bij mij sinds vanmiddag op en al even mee gespeeld. Het automatische backflush programma lijkt me wel handig. Hij gaat dan automatisch 10x aan en 10x uit en je hoeft er verder niet bij te staan (je moet het programma 2x doorlopen leggen ze uit, eerste keer met Puly caff en tweede keer met water).
Het uitschakelen van de stoomboiler ga ik ook wel gebruiken, zeker als ik straks weer wat vaker naar kantoor ga. Nu ik veel thuis ben tap ik ook regelmatig warm water voor een kopje thee.
Wel leuk dat La Marzocco zulke updates uitbrengt. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de pre-infusie (pre-brew is inderdaad niks waard en heb ik snel uitgezet). Als het doet wat het beloofd is het een hele toffe feature die ze hiermee toevoegen.
Het uitschakelen van de stoomboiler ga ik ook wel gebruiken, zeker als ik straks weer wat vaker naar kantoor ga. Nu ik veel thuis ben tap ik ook regelmatig warm water voor een kopje thee.
Wel leuk dat La Marzocco zulke updates uitbrengt. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de pre-infusie (pre-brew is inderdaad niks waard en heb ik snel uitgezet). Als het doet wat het beloofd is het een hele toffe feature die ze hiermee toevoegen.