ik was ook niet heel erg onder de indruk van de uitleg van de verkoper, maar ze hebben wel een redelijk assortiment. weinig accessoires bijv maar 1 type tamper.Bert K schreef:Ik heb dezelfde route afgelegd, en ben nu heel erg blij met mijn Silvia plus (hele grote) Rossi maler.
Kookpunt Rotterdam ken ik goed, ik vind het inmiddels een zo-zo winkel. De keus is niet zo heel erg groot. Ik heb daar ooit een Isomac Machinino gekocht voor pakweg 160 euro. Paar jaar mee gedaan,en inmiddels ben ik erachter dat er veel betere malers zijn. Mijn keuze was uiteindelijk voor een gebruikte horeca maler. Niet zo duur in aanschaf, en erg groot, maar wel hoge kwaliteit. Het maakt echt alle verschil van de wereld, een goeie maler.
O ja, over die maalstanden: Mijn molen heeft origineel 40 standen, en is later omgebouwd naar 80 maalstanden, en nog zijn er momenten dat ik het liefst net tussen twee standen in zou zitten. Stepless is dan de volgende keus.
gezien mn huidige woonoppervlakte is een kleinere maler handiger, maar in de toekomst...