Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

674
De k30 à 250 euro die getipt werd in het gespot topic heb ik mogen aanschaffen. Deze komt naast de cimbali eleva te staan!

Tevens een setje schijven en het beugeltje dat mist besteld; ben ik mooi onder de 400 euro gebleven.

Het lage aantal Shots kon de vorige eigenaar niet verklaren. Hij was de eerste eigenaar (zakelijk) daarna privé verder gebruikt. De k30 was wel in onderhoud bij alleborgh, wellicht dat zij de counter genuld hadden na vervangen schijven? Dan hoef ik die ook niet te vervangen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

675
RoosW schreef: di 06 sep 2022, 09:22 Niet zelf gekocht, een cadeau van mijn kinderen en mijn vrouw met mijn verjaardag, twee 1,2 liter Fellow Athmos containers, en jawel, de absurditeit op koffie gebied: De Ember Mug 2
Ik zie net in de ember zijn app dat ze een m en w hebben verward
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

676
fransg schreef: za 19 nov 2022, 21:30
RoosW schreef: di 06 sep 2022, 09:22 Niet zelf gekocht, een cadeau van mijn kinderen en mijn vrouw met mijn verjaardag, twee 1,2 liter Fellow Athmos containers, en jawel, de absurditeit op koffie gebied: De Ember Mug 2
Ik zie net in de ember zijn app dat ze een m en w hebben verward

05D9BB66-D0A8-4C8D-8454-435AFF8509C5.jpeg
Die app is een drama, hij houd geen verbinding, je moet telkenmale weer de mug wissen en opnieuw installeren (en de mug resetten) wil je de app kunnen gebruiken, gelukkig werkt ie ook zonder de app als warmhouder mug uitstekend, maar irritant is een zeer milde omschrijving van de gebruikservaring van die knudde app.

679
RoosW schreef:Nee, Android. Andere Bluetooth apparaten werken moeiteloos (Bose koptelefoon bv & zelfs de Acaia weegschaal is probleemloos) alleen de mug, dat blijft maar fout gaan, nu schijnt de Android app ook slechter te zijn als de Iphone app.
Heb je gps ook aanstaan? Gek genoeg maakt dat uit voor de werking van Bluetooth apparaten en connectiviteit. Iets met beveiliging.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

680
RoosW schreef: za 19 nov 2022, 22:37 nu schijnt de Android app ook slechter te zijn als de Iphone app.
Die indruk heb ik ook. Kan me voorstellen dat ze bij de bekerfabrikant geen hoge prioriteit (geld) hebben om de software aan te passen voor een type telefoon waarvan vele varianten bestaan. Beter dat ze zich op de kern richten, de beker zelf.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino