fransg schreef:ah mooi. Kennelijk dezelfde schroefbedrading, dat is prettig als men die dingen een beetje universeel maakt.
Ik heb denk ik nooit last gehad van anti-vac problemen. Ik heb er wel twee of drie liggen voor als die vervangen moet. Als er een hapering is, dan is het doorgaans afdoende om die met een lange pincet (niet de fikken branden aan heet water) een paar keer ferm in te drukken n wat te draaien. Mocht er een miniem flintertje verkalking aan een randje zitten dan gaat dat er wel weer af. En 'm vervangen, de oudere uit mekaar halen, in het citronellazuur leggen en weer klaarleggen voor later is ook makkelijk.
Ik zat te lezen en dacht ook, huh? Wat was het probleem met de anti vac valve?
Ik heb er 2 of 3. Allemaal 1 voor 1 gebuikte versies, wanneer 1 een probleem van niet goed afsluiten heeft gaat hij eruit en in de citroenzuur, vervolgens als nodig blijkt een nieuw rubber ringetje en die is dan weer klaar voor de start.