Re: Koffie in de krant of op het web

706
Bialetti rules! Als je maar niks wast met zeep idd. De aluminium smaak is aanwezig de eerste 5 keer ofzo, en wordt geleidelijk minder. Heb zelf een beetje geholpen door de koffie erin te laten zitten uren, en dat te herhalen. Komt er een mooi vettig laagje in.

Of gewoon de rvs versie kopen
Faema Lambro - Mazzer Major E

707
Nelus schreef:Bialetti rules! Als je maar niks wast met zeep idd. De aluminium smaak is aanwezig de eerste 5 keer ofzo, en wordt geleidelijk minder. Heb zelf een beetje geholpen door de koffie erin te laten zitten uren, en dat te herhalen. Komt er een mooi vettig laagje in.

Of gewoon de rvs versie kopen
Ik heb een mooie rvs versie van ILSA maar krijg nog niet resultaat waar ik blij van wordt. Te bitter, heb wel alles bekeken, ook van James op youtube en geprobeerd maar gaat nog niet goed.
Vinden jullie de smaak niet bitter?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

709
Niet bitter maar wel soms een ruw mondgevoel. Alsof er veel tannines inzitten zoals bij rode wijn.

Een andere keer weer super smooth.

Een toverpotje is dus een betere naam

Ik gooi er trouwens heet water in en verwarm het hele potje voor. Koffie gewoon espresso maling, nooit aangepast want heb maar 1 maler.
Faema Lambro - Mazzer Major E