Re: De kosten die de pan uitrijzen

652
gilleko B. schreef: ma 23 jan 2023, 17:51
Ik heb af en toe het idee dat in het huidige duurzaamheidsbeleid het louter in gaan van een weg als middel duurzaamheidspredikanten zodanig bevredigt dat wat nu het echte effect is wordt verwaarloosd tot weggelaten.

Afbeelding
Wat blijkt: in Pakistan had het niks met ons luxe 'duurzaamheidsbeleid' te maken ;-)

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

654
fransg schreef: do 09 mar 2023, 19:31 Was het nou hier dat we het een poosje gelee hadden over de steenrijke agro-industrie families die de arme boeren opstoken?

Inmiddels weten ze het op tv ook:

En wat denk je van al die mensen die in de vee industrie hun geld verdienen, de boer en vervolg economie. melk industrie vee voer etc etc

zelfs al zou je elke boer saneren dan nog is er niet 1 % van alle stikstof problemen opgelost, die domme hollanders hebben zelf in Brussel aangegeven dat ze via de boer het wel zouden oplossen dat stikstof probleem ,en Brussel heeft het rechtsgeldig gemaakt, dus nu zitten we shocking klem. between de deuren van de tram,(Tol Hansen) :D :roll: :roll:
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

655
Ja, in een moment van bezinning en een kleine reactie op duurzaamheid. Fransje Bruselmans is in gesprek met Zelensky gegaan en die heeft Zelen sky erop benadrukt dat duurzaamheid in de Oekraïne hem zorgen baart en dat Zelensky er goed aan doet hiermee wat te moeten doen. Dacht gelijk zo van, de ledematen en hoofden vliegen daar in het rond, mensen afgesneden van gas en licht, zwangere vrouwen worden uit ruïnes getrokken, en wat doet Fransje Brusselmans, ja precies, over duurzaamheid praten. Misschien is mijn geest te beperkt om dit te begrijpen. Ben ik nu gek?

656
Ik heb nog nooit van 'fransje brusselmans' gehoord, is dat een volkszanger?

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de Oekraïners, als ze een in puin gebombardeerd flatgebouw opruimen, alles gescheiden inleveren bij het afleverpunt, elektrische huishoudelijke apparaten apart van gas- en waterleidingen etcetera. Dat vergeet men maar al te vaak in het heetst van de strijd!

;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

657
fransg schreef:Ik heb nog nooit van 'fransje brusselmans' gehoord, is dat een volkszanger?

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de Oekraïners, als ze een in puin gebombardeerd flatgebouw opruimen, alles gescheiden inleveren bij het afleverpunt, elektrische huishoudelijke apparaten apart van gas- en waterleidingen etcetera. Dat vergeet men maar al te vaak in het heetst van de strijd!

;-)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

659
fransg schreef: ma 20 mar 2023, 17:36 Scherm­afbeelding 2023-03-20 om 17.36.28.png
ik hoorde dat de Franse regering verleden week oa de supermarkten en producenten van voedsel
een prijsdaling van 15% opgelegd hebben ,om dat ze een slaatje slaan uit de inflatie
en situatie .
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder