Re: Timemore Sculptor 064 en 078
141Vraagje voor 1 vd backers, is er een optie om de andere schijven te bestellen?
Timemore heeft aangegeven dat een losse set schijven 3 maanden na het einde van de Kickstarter te bestellen is.De B. Cormorant schreef: wo 05 apr 2023, 22:27 Vraagje voor 1 vd backers, is er een optie om de andere schijven te bestellen?
De 078 heeft andere schijven dan de 078S.bobbee schreef:Welke andere schijven? Welke zijn interessant? Ik heb iets gemist denk ik...
Nuttige info. Ik was me er wel van bewust en heb nu een beetje een kader mbt de te verwachten prijs in €. Dank.De B. Cormorant schreef:Ter info, aangezien Kickstarter pas het geld verrekend bij de sluiting zal het uiteindelijk bedrag dan bepaald worden op basis vd waarde vd Singapore $ vd de euro. Weet dat op je aanrekening van je kaart het bedrag wat kan verschillen met wat je denkt. Maar tenzij 1 vd 2 munten bokkesprongen zou maken is dat relatief verwaarloosbaar (15 euro tussen max de laatste maand van nu)
In aanvulling: een overzicht van de toegepaste schijven.B003 schreef:De 078 heeft andere schijven dan de 078S.bobbee schreef:Welke andere schijven? Welke zijn interessant? Ik heb iets gemist denk ik...
De 078 is echter alleen in de US te bestellen. De (pour over, geen espresso-) schijven zijn kennelijk alsnog te bestellen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
Het valt me nu pas op dat de 78 mm schijven met maar twee schroeven worden bevestigd. Komt dat vaker voor? De 74 mm schijven in mijn Olympus zitten ‘gewoon’ met drie schroeven vast.bobbee schreef:Dank jullie wel!
In mijn Eureka SD met twee schroeven. Is vrij normaal.omeCo schreef: do 06 apr 2023, 00:28Het valt me nu pas op dat de 78 mm schijven met maar twee schroeven worden bevestigd. Komt dat vaker voor? De 74 mm schijven in mijn Olympus zitten ‘gewoon’ met drie schroeven vast.bobbee schreef:Dank jullie wel!
Ik verkeerde in de veronderstelling dat drie schroeven gebruikelijk was. Weer wat wijzer met wat niet zo spannende info. En dat op dit tijdstip… ik ga maar eens wat uurtjes aan de oplader.robinfcb schreef:In mijn Eureka SD met twee schroeven. Is vrij normaal.omeCo schreef: do 06 apr 2023, 00:28Het valt me nu pas op dat de 78 mm schijven met maar twee schroeven worden bevestigd. Komt dat vaker voor? De 74 mm schijven in mijn Olympus zitten ‘gewoon’ met drie schroeven vast.bobbee schreef:Dank jullie wel!
Terug naar “Koffiemolens & malers”