Wat ik begreep (kan t mis hebben) is dat ze vanuit EU gestuurd worden, wat betekend geen extra btw. Anders hetzelfde principe als Ali tegenwoordig maar kan t fout hebben. Anders zit je al snel op 100€ extra dus goed om nog eens naar te kijken.De B. Cormorant schreef: za 08 apr 2023, 05:19 Naar aanleiding van een bericht bij de niche duo zag ik dat men zei dat bij de Timemore btw en verzending inbegrepen was.
Maar zijn de backers we zeker ivm de btw? Ik zie in hun FAQ dat ze import taxes and shipment betalen, dus verzending en inklaring maar van btw zwijgen ze. Lijkt me ook niet vanzelfsprekend te regelen want de btw verschilt van land tot land.
Ik zet mijn bedenking hier even zodat de backers dat kunnen navragen bij Timemore op hun Kickstarter zodat ze geen onaangename verassing krijgen éénmaal het verzonden is.
Het ligt misschien aan mij maar ik vind eigenlijk weinig filmpjes over die Timemores vd de "usual suspects'. OK, de meeste versies zijn ook nog niet uit natuurlijk maar de hype lijkt me hier gewoon een pak groter dan ik zou verwachten onder normale omstandigheden.
Maar ik wil hier zeker geen onrust veroorzaken, gewoon een paar dingen naar voor brengen die men moet afpunten zodat er achteraf geen buyers remource is want wat zeker is is dat Timemore geen nieuweling is in de koffiewereld. Dus het lijkt me zeker een berekende keuze om in te tekenen op deze crowdfunding. Je gaat zeker een maler krijgen, die zal zeker werken, de resultaten in de kop zullen zeker ok zijn en als ze zeggen eerste verzendingen in juni zal dat ook wel redelijk goed kloppen.
Re: Timemore Sculptor 064 en 078
181Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart