Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1021
Ben70 schreef:
omeCo schreef: wo 19 apr 2023, 09:22
gilleko B. schreef:1 van mijn buurmannen heeft zo'n maatschappelijk correcte gesubsidieerde electro auto van Kia. Alstie achteruit rijdt dan hoor Piehiehiepiep Piehiehiepiep, Piehiehiepiep, zoals bij een achteruit rijdende Lastkraftwagen. Fucking annoying, irritant, zenuwslopend en onaangenaam. Misschien dat ik eens heimelijk en verborgen daar ook eens poging waag om een draad door te knippen.

Afbeelding
Ik zou eerst lekker een kopje koffie nemen
Afbeelding
En er rekening mee houden dat je er via de belasting aan mee betaald heb, dus is je eigen draadje
🫣
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

1022
omeCo schreef:
gilleko B. schreef:1 van mijn buurmannen heeft zo'n maatschappelijk correcte gesubsidieerde electro auto van Kia. Alstie achteruit rijdt dan hoor Piehiehiepiep Piehiehiepiep, Piehiehiepiep, zoals bij een achteruit rijdende Lastkraftwagen. Fucking annoying, irritant, zenuwslopend en onaangenaam. Misschien dat ik eens heimelijk en verborgen daar ook eens poging waag om een draad door te knippen.

Afbeelding
Ik zou eerst lekker een kopje koffie nemen
Afbeelding
Doe ik altijd, ik sta eerder op.

Afbeelding

1029
ErikW schreef:Ben benieuwd of je na het kloppen met dit ding of met de moonraker verschil ziet of proeft?
https://youtu.be/vFO0nj-NhBQ

Kantnoot: Er zit origineel een springveer in die de naalden ten alle tijden omhoog drukt. Die veer heb ik eruit gehaald zodat de naalden vanzelf naar beneden zakken als je het ding op een filterbakje zet.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’